دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

فیلم آموزش Livelessons Core Java Advanced Lessons 1-5

زبان جاوا محدودتر از ++C است و برخلاف ++C که ترکیبی از ساختارها و شی‌گرایی است، زبان جاوا یک زبان شی‌گرای خالص می‌باشد و فقط نوع دادهٔ اصلی از این قاعده مستثنی است . جاوا بسیاری از ویژگی‌ها را پشتیبانی می‌کند و از کلاس‌ها برای ساده‌تر کردن برنامه‌ نویسی و کاهش خطا استفاده می‌کند . جاوا یک زبان برنامه‌نویسی شی گرا است که برای نخستین بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد گردید و در سال 1995 به عنوان بخشی از سکوی Java منتشر شد. یکی از ویژگی‌های جاوا قابل حمل بودن آن است. یعنی برنامهٔ نوشته شده به زبان جاوا باید به طور مشابهی در کامپیوترهای مختلف با سخت‌افزارهای متفاوت اجرا شود و باید این توانایی را داشته باشد که برنامه یک بار نوشته و کامپایل شده و سپس در همه کامپیوترها اجرا گردد. به این صورت که کد کامپایل شدهٔ جاوا را ذخیره می‌کند دستورالعمل‌ها شبیه کد ماشین هستند، اما با ماشین‌های مجازی که به طور خاص برای سخت‌ افزارهای مختلف نوشته شده‌اند، اجرا می‌شوند. در نهایت کاربر از سکوی جاوا نصب شده روی ماشین خود یا مرورگر وب استفاده می‌کند .

زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های بنیادین جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان نسبت به زبانهای نسل اول C بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست. برنامه‌های جاوا به صورت بایت کد می‌شوند که توسط واسط JVM به کدهای ماشین اجرا می‌شوند و در صورت وجود JVM مانند سایر زبانهای مبتنی بر آن وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند. فیلم آموزشی Livelessons Core Java Advanced Lessons 1-5 توسط یکی از بهترین مدرسین برنامه نویس بنام Cay S. Horstmann طراحی شده و همکنون کمپانی Livelessons این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش پیشرفته هسته جاوا (دروس 1 تا 5) لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Livelessons Core Java Advanced Lessons 1-5 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : LiveLessons

– مدرس : Cay S. Horstmann

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 38 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Livelessons Core Java Advanced Lessons 1-5 :

– درس 1: رابط جاوا 8 و عبارات لامبدا

– درس 2: جریان

– درس 3: پردازش ورودی و خروجی

– درس 4: برنامه نویسی همزمان

– درس 5: حاشیه نویسی

  • 2 replies
    1. علی بهبودی says:

      سلام،

      اگر امکانش هست، تمام دروس این دوره رو لطفاً قرار بدین. من دارم از روی کتابش جاوا میخونم، ویدئوش هم کنارش باشه عالیه ……..

      با تشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *