دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Adobe Animate CC For Web Designers لیندا

بوسیله نرم افزار Adobe Animate CC می توانید با استفاده از تکنولوژی تایم لاین برای صفحات وبسایت خود انیمیشن بسازید و پویایی هرچه بیشتر را با آنها اضافه نمایید . با عرضه شدن پنجمین نسخه از زبان برنامه نویسی HTML ، امکانات زیادی از قبیل انیمیشن هایی که بر پایه کد عمل می کنند به آن اضافه شد و همین امر سبب شد تا برخی از برنامه نویسان و طراحان وب از فایل های سنگین فلش به انیمیشن های سبک HTML 5 مهاجرت نمایند . حال ادوب برای بدست گرفتن بازار این قسمت نیز به طراحی نرم افزاری در همین زمینه یعنی تولید انیمیشن های تحت وب نموده است .  ساخت انیمیشن های منحرک بدون نیاز به کد نویسی ، استفاده از تکنولوژی تایم لاین ،  پشتیبانی از فرمت 4K ،  همگام سازی آسان با فایل های صوتی از ویژگی های خوب نرم افزار Animate CC می باشد . تبدیل تبلیغات مبتنی بر فلش موجود به بوم HTML5 و یا ایجاد آنها از ابتدا ، به طوری که آنها برای هر مرورگر بهینه شده است در این نرم افزار امکان پذیر می باشد .

شرکت ادوبی در این نسخه سعی داشته تا قابلیت های برنامه نویسی و کد نویسی را ارتقا داده و از طرفی با اضافه کردن ابزارهای گرافیکی بیشتر سعی بر این داشته تا طراحان را راضی نگه دارد . فیلم آموزشی ادوب انیمیت سی سی بسیار مناسب برای طراحان وب و گرافیست ها می باشد و از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه‌ی محتوا را از طریق قالب‌های رسانه‌ای ایجاد می‌کند . این نرم افزار جزو یکی از محبوب ترین و پیشرفته ترین نرم افزار های کمپانی ادوب می باشد . فیلم آموزشی Lynda Adobe Animate CC For Web Designers توسط یکی از حرفه ای ترین مدرسین بنام Paul Trani طراحی شده و توسط کمپانی لیندا برای عموم عرضه شد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش آشنایی با ادوب انیمیت سی سی برای طراحان وب لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Adobe Animate CC For Web Designers :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Paul Trani

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 21 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Adobe Animate CC For Web Designers :

– راه اندازی پروژه ها و تغییر نوع پروژه

– استفاده از متن و فونت، از جمله فونت های وب

– ایجاد گرافیک

– وارد کردن تصاویر شطرنجی و گرافیک برداری

– کار با جدول زمانی و keyframe

– با استفاده از شکل های کلاسیک، متحرک، و tweens

– اضافه کردن اکشن اسکریپت و جاوا اسکریپت به دکمه

– ایجاد انیمیشن اسکریپت

– چاپ HTML، SWF، SVG و WebGL

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Adobe Animate CC For Web Designers

  • 1 replies
    1. آرش says:

      کارتون خوبه . چون رایگان و به روز میزارین آموزش ها رو . سایت های خیلی زیاده دیگه ای هم هستن . اما چون خیلی هاشون هستن که پولی هستن . مردم هیچوقت طرفشون نمیرن . Good job , keep gointh this path of yours

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *