دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی اتودسک اینونتور 2018 – Lynda Autodesk Inventor 2018 Tutorial Series لیندا

اتودسک اینونتور یکی از برنامه های قدرتمند طراحی قطعات صنعتی بصورت کاملا حرفه ای می باشد . این نرم افزار ابزاری پیشرفته جهت طراحی مدلهای سه بعدی قطعات مکانیکی, شبیه سازی تولید یک قطعه صنعتی و ابزار سازی است و به شما این امکان را می دهد تا مدل های بسیار دقیق سه بعدی را از قطعات صنعتی پیش از آنکه تولید و یا ساخته شوند طراحی کنید . نرم افزار Autodesk Inventor 2018 قابلیت به حرکت درآوردن مدل های طراحی شده به همراه وزن آنها بر اساس مواد به کاربرده شده در ساختش را گزارش می دهد . همچنین شما می توانید از طریق این برنامه به طراحی اتومبیل و یا قطعات متحرک آن بپردازید و بر اساس سایز موتور و محاسبه نقاط پر فشار اتومبیل از میزان مصرف سوخت آن کاهش دهید .

از ویژگی های نرم افزار اتودسک اینونتور می توان به قابلیت طراحی Prototype و هر گونه طرح مفهومی, امکان طراحی مدلهای سه بعدی قطعات مکانیکی, قابلیت ترسیم به صورت 2 بعدی و 3 بعدی, امکان فیلمبرداری و عکسبرداری از قطعات طراحی شده, امکان طراحی قطعات به روش ورقکاری, استفاده از ابزار مدل سازی مناسب برای هر شغل با پارامتری, طراحی و تجزیه و تحلیل قطعات پلاستیکی با ابزار هدف ساخته شده, محیط اندازه گیری و امکان بررسی نقشه های اجرایی, قابلیت مونتاژ قطعات طراحی شده در Part Modeling و چندین ویژگی برتر دیگر اشاره کرد . فیلم آموزشی Lynda Autodesk Inventor 2018 Tutorial Series توسط یکی از بهترین مدرسین بنام John Helfen طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش اتودسک اینونتور 2018 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Autodesk Inventor 2018 Tutorial Series :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : John Helfen

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 7 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های دوره آموزشی Lynda Autodesk Inventor 2018 Tutorial Series :

– تغییر رابط بازبینی

– طراحی و واردات هندسه

– کار با نرم افزار Autodesk AnyCAD

– درک بخش مدل سازی

– ساخت قطعات با ویژگی های قرار داده شده

– کار با chamfers

– بازبینی پیشرفت های مرورگر

– کار با واحدهای جدید دوگانه و دقت

– کار با حاشیه نویسی 3D و chamfers

– کار با نرم افزار Autodesk AnyCAD

– ذخیره پس زمینه شفاف

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Autodesk Inventor 2018 Tutorial Series

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *