دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی بوت استرپ 4 – Lynda Bootstrap 4 Essential Training لیندا

بوت‌ استرپ مجموعه‌ ای برای ساخت ظاهری برنامه‌های وب و همچنین وب سایت‌ ها است . بوت‌ استرپ شامل تمپلت‌ های طراحی سی‌ اس‌ اس و اچ‌ تی‌ ام‌ ال محور برای دکمه‌ها، نمودارها، فرمها، اجزاء راهبری، typography و دیگر اجزاء رابط کاربری و الحاقات اختیاری جاوا اسکریپت می‌باشد . Bootstrap محبوب ترین پروژه در GitHub است که توسط MSNBC و NASA و دیگر سایتهای مطرح استفاده شده است . Bootstrap 4 پشتیبانی نسبتا ناقصی از CSS 3 و HTML 5 دارد اما با اکثر مرورگرهای عمده سازگار است . نسخه 2.0 بوت‌ استرپ از طراحی واکنش گرا نیز پشتیبانی می‌کند این بدان معنی است که طراحی گرافیکی صفحات وب به طور داینامیک با خصوصیات دستگاه مورد استفاده تبلت و کامپیوتر تطبیق پیدا می‌کنند . Bootstrap 4 ماژولار بوده و اساسا شامل مجموعه‌ای از برگه‌ های سبک آبشاری LESS یک پیش پردازنده CSS برای توسعه سریعتر و آسانتر در وب است که اجزاء گوناگون این بسته ابزار را پیاده‌سازی می‌کند.

سایر توضیحات : توسعه دهندگان می‌توانند فایل Bootstrap را با انتخاب اجزایی که برای پروژه خود نیاز دارند بسازند. تنظیمات از طریق یک شیوه نامه مرکزی تا حد محدودی قابل انجام هستند. تغییرات عمده تر بوسیله دستورهای LESS امکان‌ پذیر است. استفاده از زبان شیوه نامه LESS اجازه استفاده از متغیرها، توابع و عملگرها، انتخاب گره‌های تو در تو و نیز mixins را می‌دهد. بوت‌ استرپ با در نظر گرفتن مرورگرهای امروزی طراحی شده است. در نتیجه با آخرین نسخه‌های مرورگرهای Safari ، Chrome, Firefox, Opera و Internet Explorerr بدون مشکل کار می‌کند . فیلم آموزشی Lynda Bootstrap 4 Essential Training توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Ray Villalobos طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش بوت استرپ 4 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Bootstrap 4 Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Ray Villalobos

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 5 ساعت و 53 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Bootstrap 4 Essential Training :

– ایجاد یک قالب عمومی

– بازبینی اساسی سبک و تایپوگرافی

– استفاده از رنگ با بوت استرپ

– کار با کلاس هایی که در برخورد با تصاویر به شما کمک کند

– کار با ظروف گرید

جبران ستون

– استفاده از لیست گروه ها برای سبک لیست ها، دکمه ها و لینک

– بازبینی اجزای طرح

– استفاده از سبک فرم

– کار با اجزای تعاملی

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های آموزشی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Lynda Bootstrap 4 Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *