دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Developing Microsoft SQL Server 2016 Databases لیندا

مدیریت و ساخت بانک اطلاعاتی رابطه‌ای, پشتیبانی از Referential integrity, پشتیبانی از ACID قابلیت‌ های انتقال پایگاه و بسیاری از قابلیت‌ های دیگر مایکروسافت اس کیو ال سرور 2016 می باشد . نرم افزار SQL Server دارای ویرایشگرهای متناسب و متنوع با محیط کاری است و قابلیت ساخت و مدیریت بانک اطلاعاتی رابطه ای را دارد . در این فیلم مدرس کار را با پیکربندی اولیه و آموزش نصب آغاز کرده و در حین انجام کار می توانید با محیط نرم افزار و مدیریت دیتابیس ها آشنا شوید . باید بدانید ملزومات Lynda Developing Microsoft SQL Server 2016 Databases برای ایجاد پایگاه داده شده, ساخت جداول, تعریف روابط, ارسال نمایش داده شده و استفاده از روش های ذخیره شده و ساخته شده در توابع مارتین نشان داده می شود . نرم افزار Microsoft SQL Server 2016 قابلیت پشتیبانی از ACID, Referential integrity, XML, Microsoft Azure را دارد و می تواند رمز گذاری پیوسته اطلاعات, بهینه سازی موتور in-Memory OLTP, انتقال پایگاه داده به سایر Platform ها و غیره را کنترل نماید . نرم افزار مدیریت بانک اطلاعاتی مایکروسافت Microsoft SQL Server 2016 ، یکی از محصولات قدرتمند 2016 شرکت مایکروسافت می باشد که در نسخه های SQL Server 2016 Enterprise Core و SQL Server 2016 Enterprise و SQL Server 2016 Standard و SQL Server 2016 Web ارائه شده است .

با استفاده از نرم افزار Microsoft SQL Server 2016 اس کیو ال 2016 کاربران میتوانند بانک اطلاعاتی عظیم برای اطلاعات خود طراحی کنند و از ویژگی برتر این نرم افزار که شامل امنیت بالا در نگه داری اطلاعات می باشد اشاره کرد . کاربران و مهندسین نرم افزار میتوانند برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی پیشرفته در نرم افزارها از Microsoft SQL Server 2016 استفاده کنند . از امکانات این نرم افزار میتوان به مدیریت چندین سرور به صورت همزمان اشاره کرد . ذخیره و انتقال اطلاعات بر توسط نرم افزار با استفاده از فناوری در نظر گرفته شده قابل پشتیبانی است و میتوان با استفاده از نرم افزار تمامی فایل های XML در داخل نرم افزار را مدیریت کنید . سرعت و ذخیره سازی داده با سرعت بالا و نگه داری امن اطلاعات این اطمینان را به مهندسین میدهد تا از نرم افزار ارائه به صورت مستقیم در پروژه های خود استفاده کنند . فیلم آموزشی Lynda Developing Microsoft SQL Server 2016 Databases توسط یکی از بهترین مدرسین برنامه نویس بنام Adam Wilbert طراحی شده و کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش توسعه پایگاه داده های مایکروسافت اس کیو ال سرور 2016 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Developing Microsoft SQL Server 2016 Databases :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Adam Wilbert

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 5 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Developing Microsoft SQL Server 2016 Databases :

– ایجاد و تغییر جداول

– ایجاد ستون محاسبه

– پیاده سازی ویژگی های پیشرفته مانند جداول موقت، جدول متغیرها و فشرده سازی

– کار با نمایش های پایگاه داده

– اطمینان از یکپارچگی داده ها از طریق محدودیت

– ایجاد حسابهای کاربری امن

– پیاده سازی انواع داده

– نوشتن متدهای ذخیره شده

– ایجاد جداول در حافظه

– نمایه سازی و بهینه سازی شاخص

– بهینه سازی عملکرد پرس و جو

– طراحی و پیاده سازی توابع تعریف شده توسط کاربر (UDFs)

– نظارت بر عملکرد پایگاه داده

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Developing Microsoft SQL Server 2016 Databases

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *