دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Gmail Advanced Tips And Tricks لیندا

جیمیل یکی از بهترین سرویس های ارسال ایمیل می باشد که با ارایه آن توانست جایگاهی عالی در نزد کاربران اینترنت پیدا کند و به عنوان سرویسی عالی برای ارسال و دریافت ایمیل تبدیل شود . Gmail یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباط با دوستان و آشنایان می باشد. بوسیله نرم افزار جیمیل می توانید با دوستان خود گفتگو کنید و ایمیل هایتان را با سرعت بسیار بالا دریافت و ارسال کنید و همچنین می توانید عکس های پروفایل خود و دوستانتان را مشاهده کنید، شما باید در ابتدا در جیمیل عضو شده و سپس دوستان خود را جستجو کنید و آنها را جزء لیست دوستان قرار دهید. جیمیل دارای 15 گیگابایت فضای خالی در صندوق دریافتی خود دارد تا شما بتوانید به راحتی و بدون صرفه جویی در فضای پیام ایمیل های دریافتی خود را مشاهده و یا ذخیره کنید.

این برنامه از تمامی حساب های کاربری شما از جمله Yahoo, Outlook, Email, Email IMAP/POP پشتیبانی می کند . این نرم افزار یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه های دریافت ایمیل در جهان می باشد و از تمامی سرویس های دریافت و ارسال ایمیل پشتیبانی می کند. در این آموزش مدرس سعی دارد تا شما از ابتدا با تمامی قابلیت ها و ویژگی های جیمیل آشنا شوید و همانند افراد حرفه ای از امکانات و ابزارهای Gmail استفاده کنید تا بتوانید با شناخت و نحوه استفاده از آنها براحتی از آن برای بسیاری از امور روزمره ی خود استفاده نمایید و بسیاری از نکات و ترفندها  Gmail در این دوره به شما آموزش داده خواهد شد. فیلم آموزشی Lynda Gmail Advanced Tips And Tricks توسط یکی از بهترین و مشهورترین مدرس بنام Jess Stratton طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش نکته ها و ترفندهای جیمیل لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Gmail Advanced Tips And Tricks : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Lynda – مدرس : Jess Stratton – پروژه تمرینی : ندارد – مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 5 دقیقه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد   سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Gmail Advanced Tips And Tricks : – انتخاب یک طرح صندوق پستی – لغو ارسال ایمیل – مدیریت پیام – اضافه کردن نام مستعار با استفاده از کاراکترهای خاص – نمایش هدر ایمیل در عیب یابی – چک کردن حساب های ایمیل مختلف با جیمیل – استفاده از ستاره ها، برچسب ها و فیلتر – اتصال فایل های بزرگ با گوگل درایو – کار با Google Voice    

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Gmail Advanced Tips And Tricks

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *