دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Google Calendar Essential Training

تقویم گوگل نام برنامه ای برای مدیرت زمان آزاد کاربران می باشد که توسط شرکت گوگل عرضه شده است . در این دوره آموزشی Jess Stratton شما را با امکانات و قابلیت های تقویم گوگل برای مدیریت برنامه های شخصی و شغلی خود آشنا کرده و نحوه استفاده از آنها را به شما بصورت گام به گام توضیح می دهد . این مجموعه آموزشی به شما سفارشی کردن تنظیمات تقویم, آشنایی با ناوبری و تقویم گوگل, پاسخگویی به دعوت ها, آموزش ایجاد اعلان ها, ایجاد دعتوتنامه, کار با تسک ها و همچنین ایجاد یک رویداد را بصورت کاملا حرفه ای آموزش می دهد . نرم‌ افزار تقویم گوگل در تاریخ 13 آوریل 2006 منتشر شد و در ژوئیه 2009 و ارائه نسخه بتا آن کاربران این برنامه برای استفاده از آن ملزم به ساخت حساب کاربری برای استفاده از نرم‌افزار و ویژگی‌های جدید آن شدند.

گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که تعطیلات رسمی ایران را به مجموعه تقویم گوگل افزوده‌ کرده است و برای دسترسی به تقویم ایران با استفاده از نماد چرخ دنده بالای صفحه تقویم به تنظیمات آن بروید و به جستجوی تعطیلات و آمار روزهای هفته بپردازید . البته توجه نمایید که این تقویم در سال ۱۳۹۵ تعطیلات رسمی مذهبی ایران را با یک روز تاخیر نشان میدهد. فیلم آموزشی Lynda Google Calendar Essential Training توسط یکی از بهترین و محبوب ترین مدرسین بنام Jess Stratton طراحی شده و همکنون کمپانی Lynda این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش اساسی تقویم گوگل لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Google Calendar Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Jess Stratton

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 42 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Google Calendar Essential Training :

– آشنایی با تقویم گوگل و ناوبری آن- آموزش سفارشی سازی تنظیمات تقویم

– آموزش ایجاد یک رویداد

– آموزش ایجاد دعوتنامه

– آموزش پاسخگویی به دعوت ها

– آموزش ایجاد اعلان

– آموزش کار با Task ها

– آموزش جستجو در بین رویدادها

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Google Calendar Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *