دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda InDesign CC 2017 New Features

ادوبی این‌ دیزاین سی سی 2017 دارای تمام ویژگی های نوآورانه ، طرح و ابزارآلات خلاقانه است ، که شما با آن می توانید به سرعت و به طور موثر توسعه طراحی صفحات را به دور از هر پیچیدگی انجام دهید . این نرم افزار برای ایجاد طح بندی های زیبا , طراحی عکس و صفحه آرایی در ضمینه های مختلف ساخته شده است و با پشتیبانی از واردات طرح ها و متن از فرمت های مختلف ، از جمله فایل های پی دی اف و XML ای که ارائه می دهد ، مجموعه ای از ابزارها برای ویرایش مواد وارداتی ، کار با لایه ها ، سبک آبشار ، جداول ، و قالب را در بر می گیرد . نرم افزار InDesign CC 2017 یک راه حل کامل برای محتوای چاپ و نشر فراهم می کند که کنترل دقیق بر تایپوگرافی و طراحی در سطح پیکسل است .

از ویژگی های آن انطباق آسان با فرمت های مختلف ، پوسته ها ، جهت گیری صفحه و دستگاه در عین حفظ کیفیت بالای تصویر است . از آنجا که رابط کاربری در فوتوشاپ و ایندیزاین هم زمان با هم ارتقاء یافته ، این نشانه آن است که ادوب به دنبال پیشرفت در ارتقاء کاربری و آسان تر کردن تمامی برنامه هایش می باشد . Lynda InDesign CC 2017 New Features فیلم آموزشی مهارت های ضروری نرم افزار ایندیزاین سی سی می باشد که توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Justin Seeley طراحی شده و توسط شرکت Lynda تهیه و منتشر شده است تا در اختیار علاقمندان به ویرایش عکس قرار بگیرد. امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش آشنایی با ویژگی های جدید ادوبی این‌ دیزاین سی سی 2017 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda InDesign CC 2017 New Features :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Justin Seeley

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 6 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda InDesign CC 2017 New Features

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *