دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Joomla Essential Training با زیرنویس فارسی

در میان سیستم های مدیریت محتوا جوملا کامل ترین و بروز ترین CMS در میان سایر آنها می باشد . اثبات این موضوع را می توان از جوایزی که سالیانه جوملا به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا دریافت می کند متوجه شد . جوملا تحت حمایت بنیاد نرم افزار های آزاد قرار دارد به این معنی که این نرم افزار رایگان است و شما می توانید هر گونه تغییر دلخواه خود را در نرم افزار ایجاد نمایید . همین عامل موجب شده تا جوملا طرفداران زیادی در دنیا داشته باشند و سایت های معروفی همچون Ebay و McDonald’s از آن بر روی سایت خود استفاده نمایند . سیستم مدیریت محتوای جوملا نام یک سیستم کد باز می باشد که شما می توانید آن را بر روی سایت خود نصب نمایید و از امکانات نا محدود آن استفاده نمایید . جوملا بعد از جدایی برنامه نویسان آن از تیم سیستم مدیریت محتوای مشابه به نام مامبو بوجود آمد .

سایر توضیحات : از ویژگی های جوملا می توان به کد باز با قابلیت سفارشی کردن در کد, سرعت بالا در اتصال به پایگاه داده, امکان نصب قالب های مختلف, قابلیت بروز رسانی از داخل پنل کاربری, امکان تغییرات در کدهای قالب, امکان نصب پلاگین های متنوع و دیگر ویژگی های برتر آن اشاره کرد . قابلیت‌های جوملا شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی، ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق قالب RSS، ارائهٔ نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد از جمله فارسی است . فیلم آموزشی Lynda Joomla Essential Training توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Jen Kramer طراحی شده و همکنون کمپانی Lynda این مجموعه آموزشی را در اختیار عموم قرار داد . امیدواریم که از دانلود دانلود فیلم آموزش کامل جوملا لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Joomla Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Jen Kramer

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 9 ساعت و 41 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 960×540

– فرمت فایل : Avi

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : دارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Joomla Essential Training :

– معرفی این مجموعه

– نصب جوملا

– شناخت محیط های مختلف جوملا

– آموزش ساخت بخش های مختلف

– آموزش انتشار مقالات

– آموزش ساخت منو برای سایت

– تنظیمات پیشرفته برای مقالات

– تنظیمات مربوط به نمایش سایت

– آموزش استفاده از ماژول ها

– آموزش استفاده از کامپوننت ها

 

Lynda Joomla Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *