دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Learn Microsoft Azure Active Directory لیندا

در این آموزش فرا خواهید گرفت که چگونه در کلود مایکروسافت آژور سرویس دایرکتوری فعال را پیاده سازی و تنظیم کرده و از آن استفاده کنید. Active Directory اساس همه سرویسهای دیگر در شبکه های مایکروسافتی است. مایکروسافت آژور یک مجموعه سرویس ابری جامع و در حال گسترش است که به سازندگان نرم افزار و مهندسین IT این امکان را می دهد تا در دیتا سنترها ی ماکروسافت به تولید و مدیریت نرم افزارهای مختلف بپردازند. با استفاده از Microsoft Azure شما می توانید در هر زمان و مکانی و با استفاده از ابزارها و پلتفرم های مورد علاقه تان به تولید و مدیریت نرم افزار بپردازید.مایکروسافت اَژور یک پلاتفرم رایانش ابری مایکروسافت است که برای ایجاد، توسعه و مدیریت اپلیکیشن‌ها از طریق یک شبکه جهانی از مراکز داده تحت مدیریت مایکروسافت می‌باشد.

مایکروسافت اَژور این قابلیت را دارد که اپلیکیشن‌ها را توسط زبان‌ها، ابزارها و چهارچوب‌های مختلفی ایجاد کرده و به توسعه دهندگان امکان ادغام اپلیکیشن‌های عمومی خود را در محیط فناوری اطلاعات موجود می‌دهد. از سرفصل های این فیلم آموزشی می توان به درک دایرکتوری به عنوان یک سرویس (DAAS), استفاده از ابزار مدیریت AD Azure, ایجاد یک دایرکتوری AD Azure, مدیریت کاربران و گروه ها, فعال کردن اکتیو دایرکتوری سلف سرویس, پیاده سازی احراز هویت AD Azure, اجرای گزارش اکتیو دایرکتوری و چندین عناوین دیگر اشاره کرد . فیلم آموزشی Lynda Learn Microsoft Azure Active Directory توسط یکی از بهترین مدرسین بنام David Elfassy طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش مایکروسافت آژور: دایرکتوری فعال لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Learn Microsoft Azure Active Directory : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Lynda – مدرس : David Elfassy – پروژه تمرینی : ندارد – مدت زمان آموزش : 2 ساعت – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد   سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Learn Microsoft Azure Active Directory : – درک دایرکتوری به عنوان یک سرویس (DAAS) – استفاده از ابزار مدیریت AD Azure – ایجاد یک دایرکتوری AD Azure – مدیریت کاربران و گروه ها – فعال کردن اکتیو دایرکتوری سلف سرویس – پیاده سازی احراز هویت AD Azure – اجرای گزارش اکتیو دایرکتوری    

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Learn Microsoft Azure Active Directory

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *