دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Learn Snagit For Mac The Basics لیندا

اسنگیت یک نرم افزار عالی برای برای ضبط صفحه نمایش در مکینتاش می باشد و به شما در ترکیب تصاویر سنتی , فیلم ها و  ویرایش تصاویر و اشتراک گذاری اطلاعات مهم با افرادی که به این اطلاعات نیاز دارند کمک می کند . تصاویر ابزار های حیاتی برای ایجاد ارتباط هستند , تصاویر و ویدئو ها به شما اجازه می دهد تا منظورتان را واضح تر به افراد بفهمانید و این کار به شما کمک می کند تا وقت کمی را برای ارتباط صرف کرده و بیشتر به کار بپردازید . شما می توانید با این نرم افزار عکس هایی را از مقالات آنلاین , صفحات وب و اسناد ذخیره کنید . برجسته کردن و یادداشت برداری در بالای کامپیوتر خود و سازماندهی تحقیقات با کلمات کلیدی  و اشتراک گذاری اطلاعات حیاتی در این نرم افزار برای شما ممکن است .

Snagit در ضمینه ضبط ویدئو و عکس بسیار قدرتمند و در عین حال بسیار آسان است . ایجاد تصاویر قابل توجه , کاهش زمان هدر رفته و اشتراک گذاری اطلاعات مهم از ویژگی های مهم این نرم افزار است . اسنگیت نرم‌ افزار بسیار حرفه ای برای ضبط فیلم و صدا ایجاد شده و توزیع شده توسط TECHSMITH می باشد و برای اولین بار در سال 1990 راه اندازی شد . این برنامه در اصل برای سیستم عامل نسخه های مایکروسافت ویندوز است اما نسخه های اخیر برای سیستم عامل های مکینتاش نیز در دسترس می باشد . فیلم آموزشی Lynda Learn Snagit For Mac The Basics توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Oliver Schinkten طراحی شده و کمپانی مشهور لیندا آن را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش مقدماتی اسنگیت برای مک لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Learn Snagit For Mac The Basics :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Oliver Schinkten

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 19 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Learn Snagit For Mac The Basics :

– نصب و سفارشی Snagit

– گرفتن تصاویر

– اضافه کردن نوشته های راهنما، متن

– صفحه تصاویر

– ضبط صوتی و تصویری

– ویرایش ویدئو

– به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو

– کار با دیگر ابزارهای TECHSMITH

– استفاده از Snagit برای جزوات، فیلم کلاس درس و بازخورد دانش آموز

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Learn Snagit For Mac The Basics

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *