دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Learning Full-Stack JavaScript Development MongoDB Node And React لیندا

مانگودی‌بی یک پایگاه داده‌های سند-گرای متن‌باز، کارا، مقیاس‌پذیر، بدون نیاز به طرح‌بندی اولیه نوشته شده در زبان برنامه‌نویسی سی++ است . هدف MongoDB پرکردن فاصلهٔ ذخیره‌بندی‌های کلید مقداری که سریع و مقیاس پذیر هستند و سامانه‌های سنتی مدیریت پایگاه داده رابطه‌ای که درخواست‌های غنی و عملکرد عمیقی دارند بوده‌است . مانگودی‌بی برای رفع مشکلاتی طراحی شده که با پایگاه داده‌های رابطه‌ای به سادگی رفع نمی‌شوند، برای مثال اگر پایگاه داده کارسازهای زیادی را دربرگیرد. این برنامه به جای اینک همانند پایگاه های داده‌های رابطه‌ای کلاسیک داده‌ها را در جداول ذخیره کند، داده‌های ساختاریافته را در اسنادی با قالبی شبیه به جی‌سون ذخیره‌سازی می کند و بدین ترتیب یکپارچه‌سازی داده‌ها را در برخی اقسام برنامه‌های کاربردی آسان‌تر و سریع‌تر می کند.

نود جی اس یک چارچوب نرم‌افزاری ورودی و خروجی برای پایهٔ رویداد برای موتور جاوااسکریپت وی۸ برای سکوهای شبه یونیکس است. آن توسط ریان دال ساخته شده و رشد آن توسط جوینت که دال را استخدام کرده‌ است حمایت می‌شود. Node.js به هدف این است که مشابه توئیستد برای پایتون، Perl Object Environment برای پرل و EventMachine برای روبی شود . Node، بر خلاف جاوااسکریپت در مرورگر اجرا نمی‌شود بلکه به جاوااسکریپت تحت کارساز مربوط است. Node.js برخی مشخصات CommonJS را پیاده سازی می‌کند و شامل یک محیط یک محیط REPL برای آزمایش گرفتن تعاملی است. V8 موتور اجرای جاوا اسکریپت ساخته شده برای گوگل کروم و انتشار یافته است به صورت متن باز که نوشته شده توسط گوگل با زبان C++ و machine code به جای تفسیر آن در زمان واقعی است. Node.js و با استفاده از libuv که مسئولیت رسیدگی به حوادث ناهمزمان است کار میکند. Libuv یک لایه انتزاعی برای شبکه و سیستم فایل قابلیت در هر دو ویندوز و پازیکس ایجاد میکند که سیستم های مبتنی بر مانند لینوکس، مک OS X، OSS در بدون توقف و یونیکس. قابلیت های اصلی Node.js ساکن بودن در یک کتابخانه جاوا اسکریپت است. اتصالات Node.js و، نوشته شده در زبان C ++، این فناوری به یکدیگر و به سیستم عامل ارتباط برقرار کنند.

React یک کتابخانه متن‌ باز جاوااسکریپت برای ساخت رابط‌های کاربری و اجزای(Component) صفحات وب است. این کتابخانه توسط فیس‌بوک و اینستاگرام و جامعه‌ای از توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها به صورت انفرادی توسعه و نگه‌داری می‌شوند. براساس آنالیزهای جاوااسکریپت سرویس Libescore، ری‌اکت در حال حاضر در سایت‌های نت‌فلیکس، Imgur، بلیچر رپورت، فیدلی، ایر بی‌ان‌بی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. ری‌اکت و React Native از جمله پروژه‌های متن‌باز شرکت فیس‌بوک هستند که در صدر محبوب‌ترین پروژه‌های وب‌گاه گیت‌هاب قرار دارند. فیلم آموزشی Lynda Learning Full-Stack JavaScript Development MongoDB Node And React توسط یکی از مدرسین مجرب بنام Samer Buna طراحی شده و کمپانی مشهور لیندا این فیلم را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش توسعه کامل جاوااسکریپت: مانگو دی بی، نود و ری اکت لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Learning Full-Stack JavaScript Development MongoDB Node And React :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Samer Buna

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 12 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

دوره های فیلم آموزشی Lynda Learning Full-Stack JavaScript Development MongoDB Node And React :

– استفاده از ویژگی های مدرن جاوا اسکریپت

– پیکربندی webpack و Babel

– کار با ماژول های بومی نود

– ایجاد یک سرور اکسپرس

– کار با کامپوننت های ری اکت و JSX

– بارگذاری و کار با داده های ساختگی آزمایشی

– واکشی داده ها از یک API از راه دور

– کار با داده ها در مانگو دی بی

– رندر متناظر بر روی سرور

– مسیریابی اولیه و پایانی

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Learning Full-Stack JavaScript Development MongoDB Node And React

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *