دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Learning JIRA Software

جیرا یک نرم‌افزار اختصاصی برای موارد کارکرد حرفه‌ای است، که توسط Atlassian به صورت گسترده ای به منظور رفع اشکال و پیگیری درخواست در بین برنامه‌های بزرگ کد باز مانند en:Linden Labs و en:Second Life و نیز پروژه مرتبطی با نام OpenSimulator و همچنین بسیاری از برنامه‌های شناخته شده در دنیای برنامه‌های کد باز استفاده می‌شود. این نرم افزار برای سیستم‌های با اندازه بزرگ یا عمومی مناسب است و هم اکنون بیش از ۱۲۰۰۰ مشتری در ۱۰۰ کشور جهان دارد. یکی از کاربرد های JIRA استفاده از آن به منظور مدیریت و کنترل پروژه می باشد. ویژگی های خاص این ابزار همچون امکان تعریف گروه پروژه های مختلف با ساختارهای شکست در سطوح مختلف و همچنین امکان تعریف و تخصیص گروه های مختلف کاری و نهایتاً تولید گزارش‌های بسیار متنوع مدیریتی باعث شده است تا بتوان از این ابزار به جهت مدیریت و مانیتورینگ پروژه نیز استفاده نمود .

Atlassian برنامه جیرا را برای استفاده در دنیای برنامه‌های کد باز و همچنین برای سازمان‌های عمومی بصورت کاملاً رایگان در اختیار می‌گذارد. برای مشتریان تجاری سورس کد برنامه در صورتی که مشتری برای سفارش برنامه، مجوز برنامه‌نویس توسعه دهنده را انتخاب کند، بصورت کامل دراختیار قرار می‌گیرد. جیرا با زبان جاوا نوشته شده و از مجموعه فناوری‌ های Pico IOC، ofbiz entity engine و webwork ۱ technology استفاده می‌کند. جیرا در قسمت فراخوانی از راه دور الگو امگلیسی از XML-RPC SOAP، و یک JAVA API پشتیبانی می‌کند . جیرا دارای یک معماری افزونه مربوط به خود است که تعداد بسیار زیادی از افزونه‌ها را بر همین اساس جیرا و یا شرکت‌ های مرتبط دیگر توسعه داده‌اند. JIRA API بصورت یک API قابل گسترش برای توسعه دهندگان قرار گرفته‌است. فیلم آموزشی Lynda Learning JIRA Software توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Robert Anthony طراحی شده و کمپانی مشهور Lynda این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش نرم افزار جیرا لذت ببرید .

 

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Learning JIRA Software :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Robert Anthony

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 7 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Learning JIRA Software :

– ایجاد بلیط

– مسائل مربوط به ویرایش

– انجام یک جستجوی اولیه در جیرا

– استفاده از جست و جوی پیشرفته

– ذخیره جستجو برای استفاده در آینده

– ایجاد اشتراک گذاری، داشبورد تیم

– اجرای گزارش

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Learning JIRA Software

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *