دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Navisworks Essential Training

نویس ورکس انتخابی حرفه ای و مناسب برای مهندسان خط تولید و کارخانه داران می باشد به طوری که در آن می توانید روند کار را به صورت کاملا گرافیکی و انیمیشنی تحت کنترل داشته باشید همچنین این نرم افزار دارای کتابخانه ای قدرتمند از مدل های صنعتی برای کاربران داراست . نویس ورکس دارای ابزارهای پیشرفته برای شبیه‌سازی 5 بعدی و ترکیبات توانمند برای کمک به کاربران برای تبادل بهتر اطلاعات پروژه می‌باشد . توانایی ساخت فرانمای فراگیر ، معرفی عناصر جسم، پویانمایی و توانایی تجسم به کاربران در به نمایش در آوردن کارکرد طرح و شبیه‌ سازی ساختار و بهبود بینش و پیش بینی پذیری یاری می‌کند. مهندسان توسط نرم افزار Autodesk Navisworks میتوانند اسناد مربوط به پروژه ها را جمع آوری و توسط موتور برنامه ریزی نرم افزار با توجه به موقعیت های پروژه به بهترین حالت در گسترش کسب و کار خود موفق باشند . توسط این نرم افزار می توانید به بررسی پروژه های حرفه ای معماری ، مهندسی و ساخت و ساز بپردازید . با توجه به دقت این برنامه در انجام عملیات می توان گفت که این پک نیز مانند سایر نرم افزارهای شرکت اتودسک از کارایی بالا برخوردار است و در بین مهندسان معمار به یک ضرورت برای اجرای پروژه تبدیل شده است .

در این آموزش با قابلیت های اساسی و کلیدی نرم افزار کاربردی نویس ورکس آشنا می شوید. این نرم افزار مجموعه کاملی از ابزارهای یکپارچه سازی، تجزیه و تحلیل و برقراری ارتباط را برای افراد فعال در تیم پروژه فراهم نموده است تا قبل از شروع به ساخت و ساز و یا بازسازی قادر به برقراری هماهنگی بهتر، رفع اختلاف نظرها و به طور کلی برنامه ریزی برای پروژه باشند. توسط نویس ورکس شما می توانید تمامی اتوماسیون های موجود در یک کارخانه را مدل سازی کرد . نرم افزار Navisworks ابزار بسیار قدرتمندی برای تجزیه و تحلیل ، ارتباطات ، کمک مختصات رشته ها ، حل و فصل اختلافات و پروژه های برنامه قبل از ساخت و ساز و یا به روز شده می باشد . در این نرم افزار تمامی مدل های پروژه می توانند در فرمت فایل های NWD و DWF ذخیره و مشاهده شوند . فیلم آموزشی Lynda Navisworks Essential Training توسط یکی از بهترین و محبوب ترین مدرسین بنام Eric Wing طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور Lynda این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش نویس ورکس لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Navisworks Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Eric Wing

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 53 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Navisworks Essential Training :

– الحاق و ادغام انواع فایل های مختلف

– مرور مدل

– کار با نظرات

– بررسی و علامت گذاری یک مدل

– دستکاری و پیدا کردن اشیاء

– افزودن پیوندها به اشیاء

– مرتب سازی و گروه بندی

– تست برخوردها

– افزودن یک نمودار زمانی با Timeliner

– ایجاد انیمیشن های سفارشی و اسکریپت ها برای فیلم های تعاملی

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Navisworks Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *