دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda SharePoint Online Essential Training 2016 لیندا

یکی از قدرتمندترین ویژگی های SharePoint , اشتراک گذاری فایل ها , مجوعه سایت ها , سایت های تیمی و بسیاری موارد دیگر همه توسط سیستم ابری SharePoint Online باندل شده است . شما از طریق این فیلم یاد خواهید گرفت چگونه با SharePoint تجارت کنید . با توجه به این فیلم آموزشی صاحبان و بازدیدکنندگان SharePoint روش ساخت , ویرایش و سیو اسناد , ساخت و استفاده از آنها و بسیاری از موارد دیگر را یاد خواهند گرفت . پرتال در شبکه به معنی دسترسی آسان به صفحات وب می باشد . نرم افزار شیرپوینت اغلب برای ایجاد شبکه های اینترانت سازمانی طراحی شده است آمار در طی سال های اخیر نشان داده شده است که بیش لز 50 درصد از شبکه های داخلی از نرم افزار شیرپوینت استفاده میکنند . شیرپوینت شامل یک مجموعه چند منظوره می باشد که از فن آوری های وب با زیر ساخت مشترک به صورت پیشفرض پشتیبانی میشود .

نرم افزار شیر پوینت برای استفاده از پورتال های اینترانت ، مدیریت سند و فایل های شبکه ، مدیریت وب سایت ها ، سیستم اتوماسیون اداری ساخت و طراحی شده است . شرکت ماکروسافت امنیت نرم افزار را با ادغام IIS برای ایجاد محدودیت و مدیریت کامل امنیتی برای کاربران فراهم کرده است . سیستم مورد نیاز نرم افزار Microsoft SharePoint Online 2016 سیستم عامل Windows Server 2012 R2 به بالا می باشد . در نرم‌ افزار SharePoint می‌توانید راه‌ کارهای بسیار متنوعی در زمینه‌ های کارگروهی ، مدیریت مستندات ، اطلاع‌رسانی ، اتوماسیون اداری ، نرم‌ افزاری کاربردی و… را پیاده‌ سازی کنید . فیلم آموزشی Lynda SharePoint Online Essential Training 2016 توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Gini Courter طراحی شده و کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش شیرپوینت آنلاین 2016 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda SharePoint Online Essential Training 2016 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Gini Courter

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 9 ساعت و 18 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda SharePoint Online Essential Training 2016 :

– SharePoint چیست

– ایجاد سایت های گروهی

– باز کردن و ذخیره اسناد در یک کتابخانه

– استفاده از یک لیست

– ایجاد دیدگاه ها (view) و دیدگاه های پویا

– ویرایش، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری اسناد

– مشاهده newsfeed

– توسعه یک سایت با قطعات نرم افزاری و قطعات وب

– استفاده از قالب سایت

– یکپارچه سازی شیرپوینت با آفیس

– کار با مجوز های دسترسی

– ایجاد انواع محتوای سفارشی

– استفاده از هوش تجاری

– و غیره

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda SharePoint Online Essential Training 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *