دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda SPSS Statistics Essential Training لیندا

تحلیل آماری ، تجزیه و تحلیل ترافیک به طور فرایند نقش مهمی در کمک به سازمان شما برای رسیدن به اهداف خود ایفا می کند . خانواده SPSS آمار ارائه قابلیت های هسته ای مورد نیاز برای پایان به پایان تجزیه و تحلیل. برای اطمینان از اینکه تکنیک های پیشرفته ترین موجود به یک گروه وسیع تری از تحلیلگران و کاربران کسب و کار هستند را به شما می دهد .  این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی، شرکت‌های نقشه‌برداری، دولتی، پژوهشگران آموزشی، سازمان‌های بازاریابی و غیره به کار می‌رود. افزون بر تحلیل‌های آماری، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند . اس‌پی‌اس‌اس نام یک نرم‌ افزار رایانه‌ای است که برای تحلیل‌های آماری به کار می‌رود. «اس‌پی‌اس‌اس» مخفف Sciences Statistical Package for the Social «بستهٔ آماری برای علوم اجتماعی» است . نرم افزار SPSS همچنان به ارائه تحلیل های پیشرفته از طریق تکنیک های جدید تجزیه و تحلیل داده ، ویژگی های پیشرفته و خروجی ، و بهبود در دسترس است . این نسخه بر روی افزایش قابلیت های تحلیلی  تمرکز کافی دارد .

از ویژگی های این برنامه می توان به گسترش ارزش از داده های بزرگ کشف روابط علت و معلولی پنهان در میان تعداد زیادی از سری های زمانی با استفاده از مدل سازی علمی زمانی, تجزیه و تحلیل مکانی ، بررسی رابطه بین عناصر داده, کدهای جاسازی در تجزیه و تحلیل به شرکت ، درخواست نسل بعدی از گزارش وب ، پیشرفت برنامه ریزی بهبود یافته و غیره اشاره کرد . آماری که نرم‌افزار پایه شامل می‌شود: آمار توصیفی: جدول‌بندی شطرنجی، بسامدها، توصیفات، کاوش، آمار توصیفی نسبی, آمار دومتغیری: میانه‌ها، آزمون تی، تحلیل پراکنش، همبستگی، آزمون‌های غیرپارامتری . پیش‌بینی برآمدهای عددی: برگشت خطی . پیش‌بینی برای تشخیص گروه‌ها: تحلیل عاملی، تحلیل خوشه‌ای، جداکننده, در تحلیل داده ها با استفاده از اس‌پی‌اس‌اس، سه مرحلهٔ اساسی وجود دارد. نخست باید داده‌های خام را وارد کنید و آن‌ها را در یک پرونده ذخیره نمایید. دوم باید تحلیل مورد نیاز را برگزینید و آن را مشخص کنید. سوم برونداد را وارسی کنید. فیلم آموزشی Lynda SPSS Statistics Essential Training توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Barton Poulson طراحی شده و کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از فیلم آموزش اس‌ پی‌ اس‌ اس، نرم افزار تحلیل آماری لذت ببرید .

 

مشخصات فیلم آموزشی Lynda SPSS Statistics Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Barton Poulson

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 5 ساعت و 5 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : F4v

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda SPSS Statistics Essential Training :

– وارد کردن داده ها

– ایجاد چارت های توصیفی

– اصلاح و انتخاب متغیرها

– قالب بندی جداول و نمودارها (چارت ها) خروجی

– محاسبه آمار توصیفی و استنباطی

– مدلسازی انجمنی با همبستگی، جداول احتمالی و رگرسیون چندگانه

– ساخت نمودارهای میله ای به منظور دسته بندی متغیرها

– ساخت نمودارهای دایره ای به منظور دسته بندی نمودن متغیرها

– ساخت Histogram برای متغیرهای Quantitative

– ساخت Box Plot برای متغیرهای Quantitative

– کدگذاری مجدد متغیرها

– استفاده از فرمان Split File

– ترکیب نمودن فایل ها

– استفاده از چندین Response Command

– محاسبه فرکانس ها

– محاسبه Descriptives

– استفاده از فرمان Explore

– و غیره

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda SPSS Statistics Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *