دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی ویژوال استودیو 2017 – Lynda Visual Studio 2017 First Look لیندا

مایکروسافت ویژوال استودیو نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری ماکروسافت تولید شده است . ویژوال استودیو یک مجموعه از برنامه‌هایی است که ارتباط بسیار نزدیک با هم دارند که مایکروسافت آن را به توسعه دهندگان و برنامه نویسان برنامه‌های کاربردی اهدا نمود تا آنها را وادار نماید در محیطی توسعه یافته بر روی پلت فرم‌های ویندوز و دات نت به ساخت برنامه‌های خود بپردازند. Visual Studio می‌تواند برای نوشتن برنامه‌های کنسولی، ویندوزی، سرویس‌های ویندوز، برنامه‌های کاربردی موبایل، برنامه‌های کاربردی ASP.NET و سرویسهای وب ASP.NET بنا به انتخاب شما همراه با زبانهایی مانند #C++, C#, VB.NET, J استفاده شود.  با وجود گستردگی این نرم افزار و چند زبانه بودن آن نرم افزار به یک جهت خاص و معین هدایت نمی شود و می توانید اکثر زبان های برنامه نویسی را در این محیط به اجرا درآورید .

Visual Studio 2017 پرچم دار زبان های برنامه نویسی توسط مایکروسافت است که جهت برنامه نویسی در سطح پیشرفته ایجاد شده و استفاده می شود . برای ساخت یک نرم افزار و یا طراحی یک وب سایت زبان های برنامه نویسی و نرم افزار متعددی وجود دارد . یکی از این نرم افزار ها بسیار قدرتمند و محبوب ویژوال استودیو است . این نرم افزار با امکاناتی کامل و آسان ولی در عین حال قدرتمند به شما برای ساخت یک نرم افزار یا طراحی یک وب سایت شخصی کمک می کند . فیلم آموزشی Lynda Visual Studio 2017 First Look توسط یکی از بهترین مدرسین برنامه نویس بنام Walt Ritscher طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش ویژوال استودیو 2017 نگاه اولیه لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Visual Studio 2017 First Look :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Walt Ritscher

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 54 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Visual Studio 2017 First Look :

– نصب ویژوال استودیو 2017

– استفاده از ویژگی های اشکال زدایی

– پیشرفت های ناوبری سند بازبینی

– بررسی ارتقاء IntelliSense

– استفاده از ابزار XAML

– بررسی قالب اضافه شده برای حمایت کانتینرهای Docker

– اشکال زدایی بدون روند میزبانی

– استفاده از نصب کننده ویژوال استودیو 2017

 

شما از این پس می توانید فیلم های آموزشی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Lynda Visual Studio 2017 First Look

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *