دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Visualizing A Report In Microsoft Project

نرم افزار مایکروسافت پروجکت برای مدیرت پروژه‌ها بر پایه علم مدیریت پروژه کاربرد دارد و جزو زیر مجموعه نرم‌افزار آفیس است . Microsoft Project یک نرم افزار قدرتمند از مجموعه نرم‌افزار آفیس می باشد که می توانید با آن به راحتی برنامه ریزی پروژه را با دیگر همکاران خود انجام دهید . شما در نرم افزار مایکروسافت پروجکت می توانید پروژه ها و برنامه های خود را در سازمان ها و اداره ها مدیریت کنید و با برنامه ریزی با یک سیستم واحد از سیستم های مدیریت پروژه به طور یکپارچه با دیگر برنامه های کاربردی مایکروسافت و خدمات ابر قابل اجرا می باشد . این برنامه می تواند به عنوان یک محصول مستقل به سرور متصل شود . این نرم افزار شامل مجوز دسترسی مشتری CAL برای سرور مایکروسافت می باشد .

در این نرم افزار قدرتمند می توانید به صورت گروهی با اعضای گروه خود در ارتباط باشید و با مدیریت بیشتر و حرفه ای تری بر روی پروژه ها به صورت همزمان کار کنید . نرم‌افزار MS Project تصویر بزرگی از پروژه را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید تمامی جزئیاتی که برای رسیدن به هدف باید تکمیل شوند را در آن پر کرده و آنها را سازماندهی نمائید. بدون تردید ایده‌های خوب را خودتان باید فراهم نمایید اما Microsoft Project به شما کمک می‌کند تا با روشی سازماندهی شده، ایده‌ها و افکارتان را ثبت و آنها را به طرحی قابل اجرا تبدیل کنید. فیلم آموزشی Lynda Visualizing A Report In Microsoft Project توسط دو نفر از بهترین و محبوب ترین مدرسین بنام های John Riopel و Bonnie Biafore طراحی شده و همکنون کمپانی Lynda این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش مصور سازی گزارش در نرم افزار مایکروسافت پروجکت لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Visualizing A Report In Microsoft Project :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : John Riopel و Bonnie Biafore

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 14 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Visualizing A Report In Microsoft Project :

– استفاده از قالب های موجود گزارش

– ایجاد قالب گزارش تصویری جدید

– ساخت یک کار burnup گزارش با جدول محوری اکسل و نمودار

– ساخت یک گزارش WBS با نمودار محور Visio و فیلتر

– توسعه گزارش با مجموعه داده های مختلف

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Visualizing A Report In Microsoft Project

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *