دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Managing Your Design Career

آیا از شغل خود راضی هستید یا اینکه از انجام آن احساس خستگی می کنید؟ با توجه به مدت زمانی که صرف انجام هر کاری می کنید، شما استحقاق این را دارید که با انجام آن پله های ترقی را طی کنید و خود را به مراحل بالاتر برسانید. در این دوره ی آموزشی، خانم Diane Domeyer به طراحان و متخصصان خلاق کمک می کند تا یک مسیر شغلی را دنبال کنند که هم چالش برانگیز باشد و هم نتایج ارزشمندی را در پی داشته باشد. خانم Domeyer توضیح می دهد که چگونه تشخصی دهید چه چیزی از شغل خود می خواهید و چه قدم هایی را برای رسیدن به آن باید بردارید. او در مورد پیدا کردن مربی، شرکت کردن در همایش های نوآورانه، و کار کردن در نقش یک مدیر نیز صحبت می کند و به شما کمک میکند تا با فرآیند تغییر رشته و صنعت، انتقال به یک شهر جدید، و استفاده از شبکه یابی برای شناسایی فرصت ها آشنا شوید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Managing Your Design Career center

مشخصات فیلم آموزشی Managing Your Design Career :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Diane Domeyer

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 33 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/15/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Managing Your Design Career

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *