دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Mastering ElasticSearch

ElasticSearch یک موتور جستجوی توزیعی Lucene-based است که در موارد آماری کاربردی و قابل اعتماد است. دوره آموزشی Mastering ElasticSearch قصد دارد تا شما را با مفاهیم اولیه ElasticSearch 5.0 آشنا کند و قدم به قدم شما را به درک بیشتری از این موتور جستجوی پیشرفته برساند. برای دستیابی به ویژگی های این موتور و توانایی استفاده از آن در جهت بهبود وضعیت پروژه، شما باید با مفاهیم مختلفی نظیر ایندکس کردن، بهبود و نیز مرتب کردن در این حوزه تسلط داشته باشید. همچنین در ادامه یاد می گیرید که جطور این سیستم پیشرفته را مدیریت کنید و با مفاهیم Low Level Indexing و دیگر مباحث پیشرفته آشنا خواهید شد. ویدئو آموزشی Mastering ElasticSearch شما را با مفاهیم گنگ این مبحث مهم آشنا خواهد کرد و شما می توانید Query های بسیار پیچیده را فرا گیرید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Mastering ElasticSearch یکی از معدود دوره هایی است که به بررسی موتور جستجوی ElasticSearch پرداخته است. مدرس این دوره یعنی Ethan Anthony که خود سالهاست روی Big data و دیگر مفاهیم دسته بندی داده های بزرگ فعالیت دارد سعی دارد تا به بررسی عملی این تکنولوژی، نیاز شما را برای یادگیری این مفاهیم برطرف سازد. شرکت Packt نیز وظیفه انتشار این دوره را در کنار کتابچه آن به عهده دارد.

Mastering ElasticSearch center

مشخصات فیلم اموزشی Mastering ElasticSearch:

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Ethan Anthony

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Mastering ElasticSearch

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *