دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Mastering JUnit 5

زمانیکه اقدام به برنامه نویسی می کنید، باید کد های تمیزی داشته باشد و یک محیط پویا نیز در دسترس شما باشد تا بتوانید کد های خود را بهبود ببخشید. آزمایش کد می تواند سازندگان نرم افزار را به این مقصود برساند. JUnit و محیط تست آن یکی از بهترین و محبوب ترین محیط هایی است که برنامه نویسان زبان جاوا به آن علاقه دارند. اخیرا نیز یک آپدیت و ورژن جدید از این محیط عرضه شده است که دوره آموزشی Mastering JUnit 5 قصد دارد تا به تبیین این مفاهیم بپردازد. ورژن 5 این فریمورک تغییرات بسیار زیادی در ساختار و بازنویسی این محیط داشته است. این ویدئو آموزشی قصد دارد تا به شما آموزش دهد که چطور با استفاده از این فریمورک قدتمند بتوانید برنامه های جاوا را آزمایش کنید و آن را به صورت بهینه در آورید. سازندگان این آپدیت در 5 سپتامبر نظرات و پیشنهادات خود را برای استفاده از این بسته آماده کردند و به نظر می رسد که استفاده بهینه از این فریمورک نیازمند بررسی دقیق این نظرات است.

سایر توضیحات: JUnit5 تغییرات گسترده ای نسبت به نسخه پیشین خود دارد به طوریکه برای انتقال کدها از نسخه قبلی باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت. دوره آموزشی Mastering JUnit 5 شما را ویژگی های اصلی این نسخه آشنا می کند و نحوه استفاده از ویژگی های جدید این ابزار را به شما می آموزد. این دوره توسط شرکت Packt تولید و عرضه شده است.

Mastering JUnit 5 center

مشخصات فیلم آموزشی Mastering JUnit 5 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Boni García

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Mastering JUnit 5

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *