دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Mathematica 11 Essential Training

یاد بگیرید که چطور داده های خود را به وسیله ی محیط و زبان Mathematica 11 تجزیه و تحلیل کنید. در این دوره ی آموزشی، آقای Curt Frye به شما نشان می دهد که چطور دفترچه های Mathematica را تنظیم کنید، چگونه راهنمایی بگیرید، مقادیر را به متغیرها اختصاص دهید، داده ها را به محیط Mathematica وارد نمائید، و نتایج مورد نظر خود را به وسیله Wolfram|Alpha جستجو کنید. او همچنین راجع به نحوه ی ایجاد و اصلاح لیست ها، آنالیز داده ها به کمک آمار های توصیفی، اجرای محاسبات ماتریسی، ساخت و عیب یابی اسکریپت های Mathematica، و رسم اطلاعات به وسیله ی ابزارهای داخلی صحبت می نماید. شما در انتها نیز با شیوه ی تبدیل فایل ها به فرمت CDF آشنا می شوید و روش اضافه کردن انیمیشن به نتایج خود را یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Mathematica 11 Essential Training center

مشخصات فیلم آموزشی Mathematica 11 Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Curt Frye

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 19 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/24/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Mathematica 11 Essential Training

  • 2 replies
    1. امید says:

      لطفا کمی هم اموزش های باز ی سازی قرار بدین من همه فیلم های اموزش رو چک میکنم هم امار بره بالا ماله سایتون خواهشم اینه کمی اموزش های بازی سازی رو افزایش بدین چون خیلیی نیازه این روزا

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *