دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Max Rive Photography – From Start to Finish + Panorama Technique

بدون شک عکاسی یکی از زیباترین هنرهایی است که هر انسانی دوست دارد تا ذره ای از آن را فرا گیرد. البته برای یادگیری این هنر و نیز ویرایش عکس ها نیاز به توانایی فردی و نیز یک منبع بسیار خوب است. این منبع می تواند کتاب های مختلف باشد اما بدون شک یادگیری اصول این هنر از شخصی که کارهای مختلف و حرفه ای در سراسر جهان انجام می دهد طعم دیگری دارد. Max Rive شخصی است که روزهای زیادی از عمر خویش را صرف یادگیری و نیز افزایش توانایی های خود برای بهبود کیفیت عکاسی کرده است. این شخص با سفر به مناطق مختلف سعی دارد تا هنر خود را نمایش بگذارد. دوره های آموزشی این شخص بدون شک حال و هوای دیگری نسبت به عناوین مشابه خواهد داشت چرا که شما را به عمق ماجرا خواهد برد و نیز سیر تا پیاز عکاسی و نیز ویرایش آن را به شما آموزش خواهد داد.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Max Rive Photography یکی از جذاب ترین دوره های آموزش هنر عکاسی و ویرایش عکس است. در این دوره شما با فایل های خام یا RAW شروع به کار خواهید کرد. سپس آن را به وسیله نرم افزار Camera RAW ویرایش می کنید. اینجاست که Max به شما آموزش خواهد داد که چطور رنگ های مختلف را در این عکس بهبود بخخشید، کنتراست عکس خود را تنظیم کنید و بسیاری از تکنیک های دیگری که مختص اوست را فرا گیرید.

Max Rive Photography center

مشخصات :فیلم آموزشی Max Rive Photography – From Start to Finish + Panorama Technique

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Max Rive Photography

– مدرس : Max Rive

– فایل تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Max Rive Photography – From Start to Finish + Panorama Technique

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *