دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Maya Modeling Fundamentals

نرم افزار Maya مجموعه ای از ابزارهای استاندارد برای مدل سازی قطعات، اشیاء و حتی موجودات زنده است که با این ابزار می توانید به راحتی شئ مورد نظر خود را طراحی کنید. این نرم افزار با بهره گیری از ابزارهای استاندارد و مهندسی ارتباط نزدیکی با صنعت پیدا کرده است به طوریکه شرکت های بزرگ جهان پیش از تولید ابزار ومدل های خود سعی دارند تا پیش نمایش آنها را در این نرم افزار طراحی و مشاهده کنند تا بتوانند محصولی بسیار با کیفیت به بازار عرضه کنند. در دوره آموزشی Maya Modeling Fundamentals که توسط شرکت بسیار معروف Pluralsight و با تدریس یکی از اساتید برجسته این نرم افزار به نام Justin Marshall تهیه و تولید شده است شما طراحی یک محصول صنعتی را از ابتدا فرا میگیرید و با استفاده از ابزارهای بسیار خوب نرم افزار Maya می توانید یک جسم را از ابتدا تا انتها و مرحله تولید، طراحی کنید. در این دوره آموزشی شما با انواع مختلف علم هندسه آشنا خواهید شد و همچنین یاد می گیرید تا چطور مدل خود را به صورت زیرشاخه ای و طبقه بندی شده طراحی کنید به طوریکه مدیریت اجزای مختلف مدل آسان باشد.

سایر توضیحات: ساخت یک مدل توسط نرم افزاری به نام Maya که بدون شک یکی از بهترین ابزارهای طراحی است به شما این امکان را می دهد تا کیفیت کار خود را به شدت بالا ببرید. در مجموعه آموزشی Maya Modeling Fundamentals شما با استفاده از یک آموزش کاملا پروژه محور می توانید اصول اولیه ساخت و مدل سازی را فرا بگیرید و چندین نکته بسیار مهم و کاربردی را نیز یاد بگیرید. در این آموزش همچنین شما با برخی ابزار مهم مدل سازی موجود در نرم افزار مایا آشنا خواهید شد و نکاتی برای ساخت لبه های نرم را نیز فرا میگیرید. در این دوره شما به ساخت مدل یک هواپیمای بدون سرنشین 3 بعدی می پردازید و پس از اتمام این دوره می توانید مهارت های کسب شده در این دوره را در دنیای واقعی نیز تجربه کنید.

maya modeling

مشخصات فیلم آموزشی Maya Modeling Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس :Justin Marshall

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 6 ساعت و 3 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1280×720

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

سر فصل های فیلم آموزشی Maya Modeling Fundamentals :

– بخش 1: توضیحات کلی راجع به این دوره

– بخش 2: ساخت بدنه هواپیمای بدون سرنشین

– بخش 3: طراحی جزئیات هواپیمای بدون سرنشین

– بخش 4: مدل سازی پایه

– بخش 5: ساخت موتورها

– بخش 6: طراحی اجزای قسمت پایین جزئیات هواپیمای بدون سرنشین

– بخش 7:آشنایی با مدل سازی دوربین

– بخش 8: مدل سازی دوربین

– بخش 9: اجزا، تکسچر و رندر کردن

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Maya Modeling Fundamentals

  • 4 replies
    1. حسین says:

      سلام میشه این آموزش رو هم قرار بدین
      پیش نیاز آموزش بالا هست
      https://www.pluralsight.com/courses/maya-2017-introduction-2535

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *