دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی اکسل 2016 برای مک Microsoft Excel 2016 For Mac OS X – Office 365

مدرس این مجموعه ابتدا یک مرور کلی بر روی توابع ابتدایی مانند SUM, AVERAGE, و MAX خواهد داشت و آموزش می دهد که چگونه داده ها را به کمک توابع VLOOKUP و INDEX پیدا کنید و آن ها را مجددا اصلاح کنید، جمع کل را با حساب و توابع آماری حساب کنید، استخراج داده به وسیله توابع متنی و همچنین کار توابع با داده، زمان، آرایه، ریاضیات و اطلاعات را به خوبی آموزش می دهد. همچنین به شما برخی میانبر های سحه کلید را به شما آموزش می دهد که به کمک آن می توانید سلول های فرمول را پیدا کنید و آن ها را به نمایش در آورید که این امر باعث افزایش سرعت شما در استفاده از در استفاده از نرم افزار Excel خواهد شد. در این دوره آموزشی متخصص کالین مارکس با مقدمه ای بر روند این دوره کار خود را با آموزش اعتبارسنجی داده ها در اکسل 2016 آغاز می کند .

سایر توضیحات : در ادامه شما با مباحثی مانند کار با رابط اکسل ، ورودی داده ، فرمول های ایجاد و توابع ، قالب بندی سطر ، ستون ، سلول ها و داده ، کار با هم ترازی و قرار دادن متن ، تنظیم سطر و ستون ، قرار دادن و حذف ورق ، مرتب سازی داده ها و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهد کرد و بیش از 450 فرمول و توابع پرکاربرد را در اکسل می سازد و به شما نشان می دهد که چگونه از آن ها بهترین استفاده را کنید و آن ها را در بهترین مکان خود قرار دهید. مایکروسافت اکسل دارای خصوصیات اصلی تمام نرم‌افزارهای صفحه‌گسترده است. با استفاده از جدولی متشکل از ردیف‌ها و ستون‌ها می‌توان، داده‌ها و اطلاعات را سازماندهی و همچنین با استفاده از همین داده‌ها، به انجام محاسبات پرداخت. می‌توان با استفاده از رسم توابع و نمودارها، به تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات پرداخت. فیلم آموزشی Microsoft Excel 2016 For Mac OS X – Office 365 توسط یکی از بهترین متخصص اکسل بنام Colin Marks طراحی شده و همکنون کمپانی Udemy این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش اکسل 2016 برای مک لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Microsoft Excel 2016 For Mac OS X – Office 365 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Colin Marks

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Microsoft Excel 2016 For Mac OS X – Office 365 :

– آموزش مایکروسافت اکسل 2016

– ایجاد صفحات گسترده

– کار با سلول ها

– مرتب سازی داده ها در صفحه گسترده

– نحوه فیلتر کردن داده ها

– حذف محتوای سلول

– نحوه افزودن سطر و ستون

– کار با فرمول ها و توابع

– نحوه ایجاد فرمول

– نحوه آدرس دهی نسبی و مطلق در Excel

– کار با دستور If

– نحوه قالب بندی داده ها

– نحوه ایجاد نمودار

– نحوه ویرایش نمودار

– افزودن سرصفحه و پاورقی

 

شما از این پس می توانید فیلم های آموزشی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Udemy Introduction To ERP Systems

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *