دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Microsoft Teams Bot Development

ربات ها در کانون دیجیتالی Microsoft Teams به کاربران اجازه می دهند تا از طریق چت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اعضای کانون می توانند با یک کاربر در یک محدوده ی خصوصی تعامل داشته باشند و یا با یک تیم به گفت و گو بپردازند. در این دوره ی آموزشی، آقای Sahil Malik به شما توضیح می دهد که چگونه یک ربات را راه اندازی و پیکربندی کنید و آن را برای Microsoft Teams ایجاد نمائید. آقای Malik در طول این دوره، ترفندها و تکنیک هایی را به اشتراک می گذارد که به شما در آشنایی بیشتر با فریمورک Microsoft Bot کمک می کند و نحوه ی استفاده از آن را جهت نوشتن انواع ربات ها برای تیم های مورد نظر نشان می دهد. شما در این آموزش با شیوه ی ثبت نام ربات ها، فعال کردن بارگذاری جهتی، نوشتن کد برای سناریوهای مخصوص تیم، و تست کردن ربات ها آشنایی پیدا می کنید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Microsoft Teams Bot Development center

مشخصات فیلم آموزشی Microsoft Teams Bot Development :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Sahil Malik

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 57 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 2/28/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Microsoft Teams Bot Development

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *