دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Modern C++ Design Patterns

دوره آموزشی Modern C++ Design Patterns برای کسانی است که می خواهند دانش مبتدی یا متوسط خود از زبان برنامه نویسی ++C را با استاندارد های جهانی به روز کنند. این دوره با معرفی مفاهیم اصلی Design Pattern ها و دلیل استفاده از آنها شروع می شود و سپس به بررسی و تبیین چندین نمونه پیاده سازی با روش های قدیمی ++C و مدیریت حافظه به صورت دستی می پردازد و اشکالات آنان را ذکر می کند. در ادامه شما با دو مقوله اساسی که روند کد نویسی ++C را متحول کرد آشنا می شوید: 1- مفاهیم و امکانات اصلی معرفی شده در C++ 11 تا C++ 14. و 2- آگاهی از روش برنامه نویسی تابع محور که بدون شک کمکی اساسی به نوشتن کدهایی بسیار خوب و قابل بازیابی و نگهداری می کند. در آخر این نیز شما در دوره Modern C++ Design Patterns یاد می گیرید که چگونه از آموزه های جدید در ساخت Design Pattern های فعلی نظیر RAII و Observer استفاده کنید.

سایر توضیحات: در دوره آموزشی Modern C++ Design Patterns شما روش های جدید و مدرن برنامه نویسی ++C را فرا خوهید گرفت و همچنین یاد می گیرید که چطور کدهای فعلی خود را با استفاده از آنها بهبود ببخشید تا در آینده راحت تر بتوانید آنها را به روز و یا اشکال یابی کنید. علاوه بر اینها، در آموزشی Modern C++ Design Patterns شما با امکانات جدید و بسیار ضروری معرفی شده در C++ 11 تا C++ 14 آشنا خواهید شد. شرکت سازنده این مجموعه یعنی O’Reilly از کهنه کار های تولید روال های آموزشی برای برنامه نویسان است و بدون شک برنامه ریزی این مجموعه به صورتی است که شما با تمامی مفاهیم گفته شده برخورد خواهید کرد و می توانید از آنها در پروژه های خود استفاده کنید.

Modern C++ Design Patterns

مشخصات فیلم آموزشی Modern C++ Design Patterns : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : O’Reilly – مدرس : Julian Templeman – پروژه تمرینی : ندارد – مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 39 دقیقه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد   سرفصل های فیلم آموزشی Modern C++ Design Patterns : – مقدمه و معرفی کلی بحث – آشنایی با Design Pattern ها – پیاده سازی Pattern ها – امکانات جدید ++C مدرن – برنامه نویسی کاربردی – بازگشت دوباره به Pattern ها – نتیجه گیری و خاتمه

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Modern C++ Design Patterns

  • 2 replies
    1. علی says:

      سلام
      خسته نباشین
      آیا این آموزش برای کسانی که هیچگونه دانشی از برنامه نویسی ندارند خوبه؟
      اگه خوب نیست خودتون چه آموزشی رو پیشنهاد میکنین؟
      ممنون

      پاسخ دادن
      • وحید حسنی says:

        سلام ممنون. خیر این آموزش مقدماتی نیست. اگه دنبال دوره مقدماتی ++C هستین می تونین از آموزش این لینک استفاده کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *