دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Modular UX Design with Photoshop

نرم افزار ادوبی Photoshop تعدادی ابزار فوق العاده را برای ایجاد طرح های سند فتوشاپ (PSD) در اختیارتان قرار می دهد که همگی ساختار یافته و دارای قابلیت آپدیت آسان می باشند. در این دوره ی آموزشی به شما توضیح داده می شود که چگونه با استفاده از برخی از ویژگی های نرم افزار فتوشاپ نظیر اسمارت آبجکت ها و فایل های لینک شده طراحی UX خودتان را بهینه سازی کنید و شروع به ساخت عناصر مختلف از طریق فایل های PSD نمائید. مدرس دوره، آقای Jesse Freeman به شما توضیح می دهد که چگونه Smart Object ها را استخراج کنید و آن ها را بهم متصل نمائید، چطور فایل های PSD ایجاد کنید، چگونه اولین فایل ساختار یافته ی خود را بسازید، چگونه از Smart Objects ها دوباره استفاده کنید، و غیره. آقای Freeman در طول این دوره تکنیک ها و ترفندهایی را به شما آموزش می دهد تا بتوانید مهارت های طراحی خود را به روز نگه دارید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Modular UX Design with Photoshop center

مشخصات فیلم آموزشی Modular UX Design with Photoshop :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Jesse Freeman

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 48 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 8/23/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Modular UX Design with Photoshop

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *