دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی تمرین های جاوا اسکریپت OReilly JavaScript Best Practices

جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسی می باشد که درون کدهای HTML قرار می گیرد و بر روی مرورگر بازدید کننده اجرا می شود. جاوا اسکریپت توانایی تغییر در محتویات المان های نمایش داده شده را بر روی مرورگر فرد بازدید کننده دارد بطوریکه امکان پویا سازی یا دینامیک شدن صفحات بوجود می آید. زبان برنامه نویسی Javascript به طو پیش فرض زبان برنامه نویسی وب است و با گذراندن این دوره آموزشی شما قادر خواهید بود تا ویژگی های تعاملی بسیاری به وبسایت ها اضافه کنید و دسته ای از برنامه های کاربردی در مقیاس بزرگ را با استفاده از یک زبان برنامه نویسی را بسازید. وانایی تغییر در محتویات المان های نمایش داده شده را بر روی مرورگر فرد بازدید کننده دارد بطوریکه امکان پویا سازی یا دینامیک شدن صفحات بوجود می آید. جاوا اسکریپت در حال حاظر یکی از محبوب ترین زبان ها برای وب می باشد که مورد استفاده بسیای از مردم جهان قرار گرفته است . JavaScript زبان برنامه‌نویسی اسکریپت مبتنی بر اشیاء است که توسط NetScape تولید شده‌است .

سایر توضیحات : برای ایجاد تعاملات پویا در صفحات وب خود جاوا اسکریپت یکی از برنامه های فوق العاده ای است که می تواند به شما در این زمینه کمک کند . جاوا اسکریپت به شما این ابزار را می دهد تا با ایجاد وب سایت های مدرن تعاملی را در این مبحث ایجاد کنید که تا کنون شاید کسی موفق به انجام آن نشده است . JavaScript در کنار HTML و CSS ، یکی از سه فن آوری هسته ای از جهان تولید محتوای وب است. این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد . به علت این قابلیت زبان جاوا اسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد . کاربرد گسترده این زبان در سایتها و صفحات اینترنتی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد. فیلم آموزشی OReilly JavaScript Best Practices توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Jeremy McPeak طراحی شده و همکنون کمپانی OReilly این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش بهترین تمرین ها برای جاوا اسکریپت لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی OReilly JavaScript Best Practices :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : OReilly

– مدرس : Jeremy McPeak

– پروژه تمرینی : ندارد

– سطح آموزش: Beginner

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 22 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های آموزشی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

OReilly JavaScript Best Practices

  • 1 replies
    1. محمد says:

      آموزش خوبی بود …
      اما فکر میکنم آگه بخواید میتونید آموزش های بهتر از اینم پیدا کنید …

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *