دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی PhotoSerge Macphun Tonality Pro

ماکفون تونالیتی پرو به شما در زیبا و جالب کردن تصاویر تان امکانات پیشرفته ای را برای ویرایش و اضافه کردن جلوه های مختلف به آن ها در اختیارتان می گذارد . شما در این نرم افزار بیش از 100 ابزار حرفه ای و ایستگاه از پیش تایین شده در اختیار دارید تا با تلاش کم و بدون اعمال جلو های اضافی تصاویر سیاه و سفید بی نظیری را ایجاد کنید ولی می توانید بدون استفاده از ایستگاه های از پیش تایین شده هم به اضافه کردن جلوه ها به ایجاد تصایر سفارشی مدنظر خود دست یابید . برای شروع کردن در یک محیط ایده آل برای خلاقیت بیشتر این نرم افزار یک محیط با کیفیت بالا و پردازش 64 بیتی با پشتیبانی RAW همرا با ابزار های پیشرفته مانند Adaptive Exposure , کنتراست هوشمند , سایه بازیابی و کنترل وضوح و ساختار در اختیارتان می گذارد تا در مجهز ترین صورت به خلاقیت بپردازید . Tonality CK همچنین با قدرت خلاق 160 ایستگاه از پیش تنظیم شده با کیفیت بالا را در اختیارتان می گذارد تا به سادگی به خلق تصاویر رویایی خود بپردازید .

این نرم افزار ده ها ایستگاه از پیش تنظیم شده برای عکاسی خیابانی , پرتره , تصاویر محصولات , شبیه سازی فیلم , monochrome HDR و … در اختیارتان می گذارد تا با کمترین زحمت به زیباترین نتایج ممکن دست یابید . از قابلیت های این برنامه می توان به  یک دسته ایستگاه از پیش تنظیم اختصاصی و قدرتمند نامحدود برای ایجاد عکس های HDR و سیاه و سفید خیره کننده, پشتیبانی از اکثر فرمت های عکس شامل RAW, ایجاد تصاویر فراتر از نگاه سیاه و سفید کلاسیک, استفاده از فیلترهای رنگی در هر دو Luminance و Saturation برای ارائه سبک منحصر به فرد و رنگ انتخابی, پشتیبانی از تصاویر دوربین های دیجیتال, پشتیبانی از رزولوشن تا ۲۳ مگاپیکسل و قابلیت های جدید دیگر اشاره کرد . فیلم آموزشی PhotoSerge Macphun Tonality Pro توسط یکی از مشهورترین مدرسین گرافیست بنام Serge Ramelli طراحی شده و کمپانی PhotoSerge این مجموعه را در اختیار عموم قرار داد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش نرم افزار ماکفون تونالیتی پرو لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی PhotoSerge Macphun Tonality Pro :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : PhotoSerge

– مدرس : Serge Ramelli

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1920×1080

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

PhotoSerge Macphun Tonality Pro