دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی PHP: Object-Oriented Programming with Databases

بیاموزید که چگونه به کمک کد شیء گرای PHP با پایگاده داده ها ارتباط تعاملی برقرار کنید. در این دوره آموزشی متوسط، Kevin Skoglund مدرس دوره، تکنیک های لازم برای تعامل با پایگاه داده MySQL را آموزش می دهد. برنامه نویسان PHP می توانند از مزایای کد نویسی شیء گرا همچون سازماندهی بودن، قابلیت استفاده مجدد از کد و درک آسان آن ها بهره مند شوند. Kevin نشان می دهد که کد نویسی شیء گرا چگونه موجب بهینه شدن دستورات پایگاه داده، مدیریت دوره ها و ورود آسان کاربران می شود. او به کمک تمرین های عملی و نکات متعدد، اقدام به ساخت object هایی می کند که بی وفقه با ردیف های پایگاه داده تعامل بر قرار می کنند، به کمک فرم های HTML سیستم مدیریت محتوا می سازد، کاربران را اعتبار سنجی می کند و فهرست های طولانی پایگاه داده را به صفحات کوچتر می شکند.  

دانلود فیلم آموزشی PHP: Object-Oriented Programming with Databases

  مشخصات دوره آموزشی PHP: Object-Oriented Programming with Databases : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : lynda – مدرس : Kevin Skoglund – فایل تمرینی : دارد – مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 4 دقیقه – سطح دوره : متوسط – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : دارد – زیرنویس فارسی : ندارد

PHP: Object-Oriented Programming with Databases

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *