دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی PHP: Test-Driven Development with PHPUnit

با استفاده از روش برنامه نویسی مبتنی بر تست، نرم افزارهای بدون باگ و بهتری بسازید و زمان بیشتری برای توسعه ویژگی های جدید ذخیره کنید. این دوره ی آموزشی به برنامه نویسان نشان می دهد که چطور می توانند اولین تست واحد را در PHPUnit انجام دهند و قدرت کدنویسی خود را بالاتر ببرند. مدرس این دوره، آقای Justin Yost نحوه ی نوشتن تست برای کار با مستقلات نرم افزار را آموزش می دهد، نحوه ی نوشتن تست های استثنا را نشان می دهد، و در مورد روش اضافه کردن نمونه های تست به نرم افزار به صحبت می پردازد. شما برنامه نویسان می توانید با تماشای این دوره به درک درستی از روش توسعه مبتنی بر تست برسید و نحوه ی استفاده از تست های واحد در کدنویسی را یاد بگیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

PHP: Test-Driven Development with PHPUnit center

مشخصات فیلم آموزشی PHP: Test-Driven Development with PHPUnit :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Justin Yost

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 54 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 11/3/2016

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

PHP: Test-Driven Development with PHPUnit

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *