دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer

فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer ، آموزش سایه بر اساس اجسام برای استفاده طرح مواد در یونیتی می باشد که برای علاقمندان به این نرم افزار بازی سازی توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی شما با تکنیک های انجام این مبحث و همچنین ابزار ها و روش کار آنها آشنا خواهید شد . Stephen Hauer ، مدرس فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer ، در این دوره به آموزش مباحثی مانند بررسی یونیتی 5 و منابع یک پروژه ، راه اندازی یونیتی 5 برای ترسیم خطوط ، معرفی بازتاب نقشه ، مقایسه نقشه در طراحی موارد ، چگونگی تبدیل نقشه های اصلی به متریال های PBS و … خواهد پرداخت تا شما عزیزان با بهره گیری از آنها بتوانید در طراحی های خود از آنها استفاده نمایید . همچنین برای سرعت بخشیدن به روند یادگیری این موارد میتوانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره استفاده نموده و آنها را بصورت عملی نیز انجام دهید .

 DT-Physically.Based.Shading.for.Unity.Using.Substance.Designer

مباحث این دوره ی آموزشی :

01. Introduction and project overview
02. Reviewing Unity 5 and project resources
03. Setting up Unity 5 for pipeline
04. Introducing an albedo map
05. Understanding metal-gloss and spec-gloss maps
06. Comparing metal-gloss and spec-gloss maps
07. Discussing normal and ambient occlusion maps
08. Comparing maps in Substance Designer
09. Converting from spec-gloss to metal-gloss workflow in Unity 5
10. Converting legacy maps to PBS materials
11. Finalizing our candelabra’s maps
12. Optimizing our materials
13. Verifying our materials and maps
14. Converting Philodendron to a PBS material in Bitmap2Material 3.0
15. Finalizing albedo map
16. Hooking up Substance Designer for our PBS materials
17. Blocking out our high-poly pot in 3ds Max
18. Baking normal and occlusion maps
19. Finalizing PBS materials
20. Visualizing Philodendron in Unity 5
21. Optimizing low poly model in 3ds Max
22. Unwrapping character model in Headus UVLayout
23. Unwrapping character face, legs and arms
24. Fixing UVs and creating a Cage Mesh
25. Reviewing new maps and hooking them up to a PBS material
26. Finalizing Mattie’s face textures
27. Finalizing face and beginning to texture clothing
28. Adding detail to Mattie’s clothes
29. Finishing Mattie’s clothing, face, arms and legs
30. Fixing seams and projection issues
31. Finalizing our character and reviewing PBS materials

مشخصات دیگر فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Digital Tutors

– مدرس : Stephen Hauer

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 49 دقیقه

– پروژه ی تمرینی : دارد

– تاریخ انتشار : 27-02-2015

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720 * 1280

– فرمت فایل : mp4

– زیرنویس فارسی : ندارد

  • 10 replies
    1. جاوید says:

      به نام خدا
      سلام
      فقط می تونم بگم سایت خیلی خوبی دارین ….
      موفق باشین

      پاسخ دادن
    2. arash_Ra says:

      با عرض خسته نباشید و تشکر ب این سایت فوق العاده ک همچین اموزش های نایابی داره
      فقط یه درخواستی دارم لطفا این اموزش و اگه میشه بدون project files هم بزارین چون حجمش و خیلی زیاد کرده من و کسانی مثل من نمیتونن دانلود کنن
      لطفا اگه میشه بدون project files هم بزارین
      با تشکر =)

      پاسخ دادن
      • hamid.kh says:

        سلام
        ممنون
        نظر شما بررسی می شود و در صورت امکان قرار خواهد گرفت. در ضمن شما می توانید هر کدام از محصولات سایت را از طریق فروشگاه سایت تهیه نمایید
        ما را در تلگرام دنبال کنيد

        پاسخ دادن
    3. سلطانی says:

      درود به کلیه عزیزان در سایت
      خسته نباشید
      با تشکر از زحمات و ارائه سرویس های فوقعلاده به کاربران
      دست مریزاد

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *