دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Pluralsight Illustrator CC Working With 3D

ادوبی ایلوستریتور قابلیت از صفحات لمسی که نسخه سیستم عامل ویندوز را اجرا میکند نصب میشود . ابزار چند لمسی در صفحه مولتی تاچ به شما اجازه میدهد بر روی انتقال مقیاس و چرخش کاراکتر ها و حتی کپی متن تسلط بیشتری داشته باشید . با استفاده از نرم افزار Adobe Illustrator CC میتوانید به طور مستقیم از درون نرم افزار طراحی خود را به اشتراک بگذارید . ابزار لمس یا تاچ در این نرم افزار باعث شده است تا طراحان به راحتی طراحی های خود را به راحتی ویرایش و پروِژه های خود را به راحتی مدیریت کنند.در تصاویر طراحی شده میتوانید از ابزار جدید در داخل نرم افزار تصاویر شطرنجی و استفاده از قلم های مختلف را استفاده کنید .جستجوی قلم به همراه خود نرم افزار Adobe Illustrator CC نصب میشود که باعث یافتن سریع فونت مرتبط با طراحی میشود .در این نرم افزار میتوانید استخراج کد های css را از داخل خود نرم افزار انجام دهید .

از ویژگی های این نرم افزار می توان به طیف گسترده ای از قالب ها, طراحی برداری بر روی تصاویر ، فایل‌های تصویری و انیمیشن‌ هایی به صورت فلش, ایجاد آثار هنری پیکسل به پیکسل, قابلیت های جدید خلاق ابر کتابخانه, قابلیت آرشیو ، بازیابی و تاریخ نسخه برای همه دارایی های ذخیره شده خود در کتابخانه خلاق ابر, ابزار ، پانل و آیکون های جدید, استفاده از ابزار تایپ, ویژگی های مربوط به فونت, طراحی قدرتمند تصاویر, قابلیت استفاده از نمایشگر لمسی, استفاده از ابزار تاچ در نرم افزار, دارای ابزار و براش های مختلف, جستجوی خودکار  فونت, پشتیبانی از چند زبان مختلف, استخراج کد css از طراحی و چندین قابلیت دیگر اشاره کرد . فیلم آموزشی Pluralsight Illustrator CC Working With 3D توسط یکی از مدرسین محبوب طراحی و گرافیک بنام Laura Coyle طراحی شده و کمپانی محبوب Pluralsight این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش کار با سه بعدی در ادوبی ایلوستریتور لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Pluralsight Illustrator CC Working With 3D :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Laura Coyle

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 58 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Pluralsight Illustrator CC Working With 3D :

– مرور درس

– اصول اولیه استفاده از افکت های 3D در نرم افزار Adobe Illustrator

– سه نوع 3D و گزینه های پنل

– کار با 3D Extrude و Bevel

– کار با 3D Revolve

– کار با چرخش 3D

– کار با سطوح 3D

– افزایش سطوح 3D

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *