دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی PluralSight Pair Programming

در این مجموعه شما مزایای مربوط به مهارت ها و دانش کدنویسی در کنار شخصی حرفه ای بر روی پروژه را به خوبی فرا می گیرید و می توانید هزمان با آن شخص کدنویسی نمایید . این روش به عنوان برنامه‌ نویسی دو نفره نامیده می شود و با استفاده از آن می توانید بسیاری مطالب و مهارت ها را از طرف مقابل بیاموزید . Pair Programming روشی برای برنامه‌ نویسی در متد برنامه‌ سازی مفرط در پارادایم توسعه نرم‌ افزاری چابک است . در این روش دو برنامه‌ نویس در کنار هم و روی یک ایستگاه کاری کار می‌کنند . در هر لحظه یکی از این دو کد نویسی کرده و دیگری کد او را نقد و بررسی می‌کند و به فراخور نیاز راهنمایی‌ اش می‌نماید .

این دو به صورت دوره‌ای جای خود را عوض کرده و کسی که راهنمای این نقاد بوده دست به کد نویسی برده و کد نویس مرحله قبل کد او را نقد و بررسی می‌کند . نفر دوم که کار کد نویسی را مشاهده می‌کند، مشاهده‌گر یا ناوبر می‌نامند. نفر در کنار بررسی و نقد کد به استراتژی کلی برنامه و مشکلاتی که در آینده پیش خواهد آمد نیز می‌اندیشد. به طور کلی نفر دوم باید به تاکتیک ها نسبت به تکنیک‌ ها توجه بیشتری دارد . فیلم آموزشی PluralSight Pair Programming توسط دو نفر از محبوب ترین و بهترین مدرسین به نام های Brendan Enrick و Steve Smith طراحی شده و همکنون کمپانی PluralSight این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش برنامه‌ نویسی دو نفره لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی PluralSight Pair Programming :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرسین : Brendan Enrick و Steve Smith

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 29 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی PluralSight Pair Programming :

– مقدمه ای بر برنامه نویسی Pair

– مزایای Pair شدن

– آغاز تکنیک های Pair شدن

– نسخه ی نمایشی Pair شدن

– معرفی و زمان جابجایی نقش

– پژوهش در برنامه نویسی Pair

– چرخش اعضای تیم

– ملاحظات ایستگاه های کاری

– کنترل منبع و پیگیری کار

– Pair شدن از راه دور

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

PluralSight Pair Programming

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *