دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Puppet Techniques for Enterprise Deployments

Puppet یک سیستم مدیریت IT است که به شما اجازه می دهد تا تمام کارهای مورد نظر خود را روی شبکه به صورت اتوماتیک و خودکار انجام دهید و تغییرات صورت گرفته را روی تمام کسانی که از آن استفاده می کنند مشاهده و اعمال کنید و زمان آنها را نیز مشخص کنید. دوره آموزشی Puppet Techniques for Enterprise Deployments در ابتدا به شما آموزش می دهد که چطور می توانید گزارش های مختلف را از سیستم بگیرید و نیز با کمک بررسی برخی از ابزار آن بتوانید گزارش های مخصوص به خودتان را تولید کنید. سپس به بررسی PuppetDB می پردازید و آن را بررسی می کنید بطوریکه تغییرات صورت گرفته روی سیستم را مشاهده خواهید کرد.

سایر توضیحات: زمان حال به صورتی در حال پیشرفت که تغییرات و سرعت اینترنت نیازمند افزایش و بهبود سطح دسترسی ن تنها به نرم افزار های مختلف بلکه سیستمی که آنها اجرا می کند نیز هست. دوره آموزشی Puppet Techniques for Enterprise Deployments سعی دارد تا یک راه حل قابل اعتماد برای اتوماسیون برخی از روال های عام به شما ارائه کند. این دوره توسط شرکت Packt تولید و عرضه شده است.

Puppet Techniques for Enterprise Deployments center

مشخصات فیلم آموزشی Puppet Techniques for Enterprise Deployments :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Anirban Saha

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Puppet Techniques for Enterprise Deployments

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *