دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Revit Worksharing: Users

اگر شما از نرم افزار Revit در محیط اداره و به همراه سایر افراد استفاده می کنید، پس احتمالا کارگاه اشتراکی بخشی از فعالیت روزانه ی شما می باشد. کارگاه اشتراکی واژه ای است که ما از آن برای توصیف پروژه ای استفاده می کنیم که امکان دسترسی همزمان چندین نفر را فراهم می کند. دوره ی Revit Worksharing: Users که اولین بخش از 3 فیلم آموزشی ما می باشد، این نحوه ی همکاری را با جزئیات به شما توضیح می دهد. در این ویدئو، شما با تمامی اصطلاحات و تکنیک هایی آشنا می شوید که برای موفقیت در پروژه های اشتراکی به آنها نیاز دارید. شما در ابتدا یاد می گیرید که چطور فایل ها و محتوای محلی را ایجاد و ویرایش کنید. سپس می آموزید مجموعه ای از عناصر کاری را به وجود آورید که برای پروژه ضروری می باشند. در انتها نیز تکنیک های مهمی را برای همکاری با سایر اعضای تیم یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Revit Worksharing: Users center

مشخصات فیلم آموزشی Revit Worksharing: Users :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Paul F. Aubin

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 40 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 10/11/2016

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Revit Worksharing: Users

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *