در این دوره آموزشی فرآیند کامل طراحی و ساخت یک کاراکتر را در نرم افزار ZBrush می آموزید، این فرآیند از ابتدایی ترین مراحل همچون تعریف محتوا آغاز شده و تا مراحل جزئیات دهی، تکنیک های طراحی و تبدیل کاراکتر به یک شخصیتی موبایلی پیش می رود. شخصیت ها به یکی از اصلی ترین اجزاء اغلب بازی ها تبدیل شده اند و فرآیند ساخت آن ها امروزه یک صنعت با سرعت توسعه بالا محسوب می شود. در این دوره می آموزید که چگونه یک شخصیت 3بعدی با کیفیت بالا برای بازی های موبایلی خلق کنید. ابتدا با اساس آناتومی شخصیت آشنا خواهید شد که به شما در پایه ریزی دقیق شخصیت کمک می کند. سپس برای ایجاد پوسته سخت به سراغ نرم افزار 3ds Max می روید تا بتوانید پوسته ای تمیز بسازید. در مرحله بعد طراحی و پوشاندن لباس در ZBrush را می آموزید. در انتهای دوره قادر خواهید بود شخصیت موبایلی مورد نظر خود را طراحی کرده و بسازید. نرم افزار های مورد نیاز این دوره ZBrush 4R17 و 3ds Max 2015 می باشند.
مشخصات دوره آموزشی Sculpting a Character for Mobile Games :
– ژانر : آموزشی
– شرکت سازنده : pluralsight
– مدرس : Jon Mills
– فایل تمرینی : دارد
– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 2 دقیقه
– سطح دوره: متوسط
– زبان : انگلیسی
– کیفیت نمایش : 720×1280
– فرمت فایل : Mp4
– زیرنویس انگلیسی : دارد
– زیرنویس فارسی : ندارد