دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی SEO for Apps لیندا

هر چقدر که سرزمین SEO تکامل پیدا می کند رتبه ی جستجوی برنامه های شما نیز عوض می شود. این دوره ی آموزشی که توسط سایت لیندا ضبط شده است بهترین و جدیدترین تمرین ها را به شما نشان می دهد تا بتوانید به کمک آنها برنامه های خود را در دیدرس عموم قرار دهید. در اوایل این دوره یاد می گیرید که چگونه SEO و ASO بر روی موقعیت یابی نرم افزارهای شما توسط کاربران تاثیر می گذارد. سپس می آموزید که با استفاده از ابزار های تجزیه و تحلیل، عملکرد برنامه ی خود را در زمینه ی سئو افزایش دهید. در ادامه با نحوه ی ساخت sitemap و فعال کردن ایندکس برنامه آشنا می شوید. در پایان نیز راهکارهایی برای بهینه سازی نرم افزار خود می آموزید تا نمره ی کاربران و فروش آن افزایش چشمگیری پیدا کند.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

SEO for Apps center

مشخصات فیلم آموزشی SEO for Apps :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Adriaan Brits

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 3 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 12,2017 June

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

SEO for Apps

  • 1 replies
    1. علیرضا ایزدی says:

      سلام، فایل 100درصد سالمه و همین الان توسط بنده دانلود و تست شد.
      مشکل از طرف اینترنت و دانلود منیجر شماست.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *