دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزش ضروری و اساسی Shopify لیندا

لیندا یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

شما در این دوره با پلتفرم تجارت الکترونیک محبوب Shopify آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه از آن برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین استفاده نمائید. مدرس این دوره، آقای Patrick Rauland به شما کمک می کند تا بتوانید یک تم مناسب را انتخاب کنید، محصولات خود را برای فروش ثبت کنید، انبار خود را مدیریت نمائید، گزینه های پرداخت متنوعی اضافه کنید، تنظیمات حمل و نقل را پیکربندی کنید، و سفارشات خود را مدیریت نمائید. او همچنین به شما توضیح می دهد که چطور در سایت فروشگاهی آنلاین خودتان اقدام به اضافه کردن صفحات نمائید، محتوا را ارسال کنید، برنامه ها را اضافه نمائید، و گزارشات را اجرا کنید. شما در طول این دوره با پلتفرم تجارت الکترونیک Shopify کاملا آشنا می شوید و تکنیک هایی را یاد می گیرید که به شما کمک می کنند تا یک فروشگاه آنلاین موفق را راه اندازی کنید.

Shopify Essential Training center

مشخصات فیلم آموزشی Shopify Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : لیندا

– مدرس : Patrick Rauland

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 39 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/8/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *