‘داستان سرایی’ (Storytelling) به یکی از واژه های پرکارد در کسب و کار امروز تبدیل شده اند. از کارگردانان خلاق گرفته تا کپی رایت نویسان همه در حال داستان ساریی هستند. در حقیقت حق با آن هاست. همه ما قادر به داستان سرایی هستیم، اما فقط عده از ما می توانند داستان بسازند، و نه تنها ساختار آن را درک کنند بلکه از آن برای ارتباط بین شخصیت یک برند و مردمی که مخاطب آن برند هستند استفاده کنند. در این دوره آموزشی Stefan Mumaw، به بررسی ساختار داستان پرداخته و به کمک توسعه یک کمپین واقعی به شما نشان می دهد که چگونه هر یک از اجزاء داستان می توانند یک ارتباط احساسی بین برند و مشتریان برقرار کنند. او توضیح می دهد که چگونه یک داستان می تواند اجزاء مختلف تبلیغاتی را بیان کند. همچون مواردی که در دنیای واقعی از جمله تلویزیون، آگهی های چاپی، وبسایت ها و شبکه های اجتماعی مشاهده می شوند.
مشخصات دوره آموزشی Storytelling for Advertising Campaigns :
– ژانر : آموزشی
– شرکت سازنده : Lynda
– مدرس : Stefan Mumaw
– فایل های تمرینی : ندارد
– مدت زمان آموزش : 35 دقیقه
– سطح دوره: مقدماتی
– زبان : انگلیسی
– کیفیت نمایش : 720×1280
– فرمت فایل : Mp4
– زیرنویس انگلیسی : دارد
– زیرنویس فارسی : ندارد