دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Test-Driven Development For React/Redux in an Isomorphic Application

Test-Driven Development یک فرایند توسعهٔ نرم‌ افزاری است که بر پایه تکرار یک سری دوره‌های خیلی کوتاه توسعه قرار دارد . ابتدا برنامه‌ نویس یک مورد آزمایشی برای بهبود مطلوب یا ایجاد قابلیت جدید می‌نویسد سپس کمترین مقدار تغییرات کدی را که باعث قبول شدن آزمایش می‌شود می‌نویسد، سپس کد جدید را با استانداردهای قابل قبول سازماندهی مجدد می‌کند.ری‌اکت یک کتابخانه متن‌ باز جاوا اسکریپت برای ساخت رابط‌ های کاربری و اجزای صفحات وب است . این کتابخانه توسط فیسبوک و اینستاگرام و جامعه‌ای از توسعه‌دهندگان و شرکت‌ ها به صورت انفرادی توسعه و نگه‌داری می‌شوند. بر اساس آنالیزهای جاوا اسکریپت سرویس Libescore ری‌اکت در حال حاضر در سایت‌های نت‌ فلیکس، Imgur، بلیچر رپورت، فیدلی، ایر بی‌ان‌بی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ری‌اکت و React Native از جمله پروژه‌های متن‌ باز شرکت فیسبوک هستند که در صدر محبوب‌ ترین پروژه‌های وب‌گاه گیت‌ هاب قرار دارند. Redux یک کتابخانه جاوا اسکریپت برای مدیریت داده های مشتری در برنامه است.شما می توانید Redux را به همراه ری اکت یا هر کتابخانه ی دیگری استفاده کنید. Redux تلاش می کند که وضعیت ها را قابل پیش بینی کند و محدودیت های خاص در چگونگی و زمان به روز رسانی وضعیت ها اعمال کند. این کمک می کند نوشتن برنامه های کاربردی که به طور مداوم تغییر می کنند، در محیط های مختلف از جمله مشتری، سرور، و بومی اجرا شود و به آسانی قابل درک و اشکال زدایی باشد. فیلم آموزشی Test-Driven Development For React/Redux in an Isomorphic Application توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Hany Elemary طراحی شده و کمپانی Livelessons این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش رویکرد TDD برای ری اکت/ریداکس در یک اپ ایزوفورمیک لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Test-Driven Development For React/Redux in an Isomorphic Application :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : LiveLessons

– مدرس : Hany Elemary

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 42 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Test-Driven Development For React/Redux in an Isomorphic Application :

– درس 1: نرم افزار ایزوفورمیک

– درس 2: بررسی اجمالی ری اکت/ ریداکس

– درس 3: TDD با ری اکت/ ریداکس – قطعات ساده

– درس 4: TDD با ری اکت/ ریداکس – عملیات async

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Test-Driven Development For React/Redux in an Isomorphic Application

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *