دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Texturing Game Characters in Substance Painter

تکسچر سازی یک مرحله ی الزامی در ساخت اغلب دارایی های بازی می باشد. هنرمند مسئول ساخت تکسچر، به هر شئ یک لایه ی نقاشی اضافه می کند تا هر بخش از سطح شئ نشان دهد که از چه چیزی ساخته شده و چه وظیفه ای را به عهده دارد. شما در این دوره ی آموزشی که توسط وبسایت Pluralsight ارائه شده است با فرآیند ساخت تکسچر برای یک کاراکتر چند-متریالی آشنا می شوید که توسط نرم افزار Substance Painter برای استفاده در یونیتی طراحی می شود. شما در ابتدای دوره به صورت قدم به قدم با پروسه ی ساخت قطعات تکسچر آشنا می شوید. سپس ویژگی های قدرتمند موجود در Substance Painter نظیر: پخت نقشه، متریال های هوشمند، و تولید کننده ها را مشاهده می کنید. پس از پایان دوره نیز می توانید پتانسیل خود را در ساخت تکسچر برای بازی شکوفا نمائید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

Texturing Game Characters in Substance Painter center

مشخصات فیلم آموزشی Texturing Game Characters in Substance Painter :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Eddie Russell

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 45 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : March 15, 2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Texturing Game Characters in Substance Painter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *