در این دوره آموزشی هنرمند مطرح CG یعنی Eric Keller به معرفی ابزار های نقشه برداری UV در نرم افزار Autodesk Maya 2018 می پردازد. او می آموزد که چگونه می توان با استفاده از ابزار های مورد آموزش بافت های UV با کیفیت بالا برای استفاده در بازی ها و جلوه های ویژه ساخت. همچنین او نحوه ویرایش مختصانی بافت ها برای Headus UV Layout و Pixologic’s ZBrush را نیز پوشش می دهد. مثال های مورد آموزش در این دوره شامل نوع ارگانیکک و پوسته سخت می شوند. نقشه برداری UV صحیح مختصاتی از ضروری ترین بخش های آماده سازی مدل ها برای بافت ها می باشد. این مهارت برای هنرمندان بافت ساز و مدل سازی که به صورت حرفه ای در صنعت بازی یا جلوه های ویژه فعالیت می کنند، بسیار ارزشمند می باشد. نرم افزار های مورد استفاده در این دوره آموزشی Maya ،Headus ،Marmoset toolbag و Zbrush می باشند.
مشخصات دوره آموزشی The Gnomon Workshop – Introduction to the UV Toolkit in Autodesk Maya 2018 :
– ژانر : آموزشی
– شرکت سازنده : The Gnomon Workshop
– مدرس : Eric Keller
– فایل های پروژه : دارد
– مدت زمان آموزش : 6 ساعت و 40 دقیقه
– سطح دوره: پیشرفته
– زبان : انگلیسی
– کیفیت نمایش : HD 1920×1080
– فرمت فایل : Mp4
– زیرنویس انگلیسی : ندارد
– زیرنویس فارسی : ندارد
لینک دانلود
دانلود پارت یک - حجم 2 گیگابایت
دانلود پارت دو - حجم 2 گیگابایت
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم این آموزش فایل تمرینی دارد یا نه؟ ممنون