دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی The Ins and Outs of ArcGIS Data Analysis

ArcGIS یک پلتفرم بسیار قدرتمند است که سعی دارد تا با ارائه بستری بسیار مناسب و ساده به پیاده سازی راهکارهای مبتنی بر GIS روی کامپیوترهای شخصی، سرورها و حتی روی وب کمک شایانی کند. با ارائه آپدیت جدیدی با عنوان ArcGIS 10.5x، بررسی و داده کاوی داده های مختلف بسیار ساده تر شده است. این سادگی و افزایش کارایی بدون شک به دلیل اضافه شدن امکانات جدید و نیز بهبود کیفیت سرویس های ابری و سروری همراه این آپدیت است. دوره آموزشی The Ins and Outs of ArcGIS Data Analysis شما را با این امکانات جدید آشنا خواهد کرد و نیز شما را با مفاهیم اولیه کار با ArcMAP آشنا خواهد کرد. در قدم بعدی شما باید بتوانید مجموعه آماری و داده خود را طراحی کنید چرا که گاهی اوقات تمام نیاز های شما در دیتابیس های فعلی نیستند. در قدم آخر نیز نحوه استفاده از این ویژگی ها روی نقشه کره زمین را فرا می گیرید.

سایر توضیحات: مدل سازی با استفاده از ArcMap و نیز ArcGIS یکی از جذاب ترین و مهمترین موارد استفاده از رشته های مربوط به جغرافیا و مهندسین نقشه برداری است. نحوه کار با داده های مختلف در دوره آموزشی The Ins and Outs of ArcGIS Data Analysis شما را در جهت بهبود و افزایش توانایی های کار با این داده ها یاری خواهد کرد.

The Ins and Outs of ArcGIS Data Analysis center

مشخصات فیلم آموزشی The Ins and Outs of ArcGIS Data Analysis:

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : packt

– مدرس : Kyle Walker

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

The Ins and Outs of ArcGIS Data Analysis

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *