دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی The Ultimate Yogi with Travis Eliot

The Ultimate Yogi جامع ترین فیلم آموزشی یوگا است که توسط Travis Eliot ( مربی یوگا، مدیتیشن و … با شهرت جهانی ) آموزش داده شده است . این فیلم آموزشی یک برنامه ی 108 روزه دارد که می تواند به بهبود و تقویت وضعیت جسمانی تان کمک کند . این برنامه بیشتر از یک فیلم آموزشی است . اگر طبق برنامه و دستور العمل های داده شده در فیلم های آموزشی عمل کنید، جدا از بهبود شرایط جسمانی و تقویت عضلات بدن، قطعا کیفیت زندگی تان بهتر می شود و حس بهتری پیدا می کنید . بعد از 3 دوره ی 36 روزه بدن تان قوی تر می شود، تمرکز تان بیشتر می شود و حس بهتری نسبت به زندگی و دنیای اطرافتان پیدا خواهید کرد . Travis Eliot تضمین می کند که اگر طبق این برنامه عمل کنید نتیجه ی فوق العاده ای را مشاهده خواهید کرد . تمرینات این مجموعه شامل کاردیو، تقویت عضلات، افزایش انعطاف پذیری بدن، سم زدایی، افزایش انرژی و … ( Crosstrain, Cardio, Strength, Flexibility, Balance, Detox, Vitality, HardCORE, Yin, Gentle, Mountain Pose, Pranayama, Meditation & Sun Salutations ) می شود .

 

The Ultimate Yogi with Travis Eliot - Screen

 

مشخصات فیلم آموزشی The Ultimate Yogi with Travis Eliot :

مربی دوره : Travis Eliot

کارگردان : Jason Reim

زبان : انگلیسی

تاریخ انتشار : 29 می 2012

مدت زمان کل فیلم های آموزشی : 792 دقیقه

سایت مرتبط : The Ultimate Yogi

  • 7 replies
    1. مریم says:

      سلام مرسی از سایتتون منم چند سالی هست با تراویس تمرین میکنم جدیدا levelup 108 اومده که متاسفانه نتونستم پیدا کنم اگه لطف کنید بزارید ممنون میشم خیلی سپاسگزارم

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        با سلام و تشکر
        متاسفانه Level Up 108 هنوز در اینترنت منتشر نشده.
        پس از انتشار به سایت اضافه میشه.

        پاسخ دادن
    2. رضا عبداللهی says:

      با سلام و تشکر فراوان بابت ارائه این مجموعه بی نظیر
      بنده چند سالی است ورزش های پیلاتس و یوگا را در خانه و باشگاه انجام می دهم و بدون شک مجموعه فوق یکی از بهترین مجموعه ها برای انجام ورزش در منزل است.
      به تازگی آقای Travis Eliot مجموعه دیگری تحت عنوان Level Up 108 منتشر کرده اند که متاسفانه در ایران امکان تهیه آن وجود ندارد
      از مسئولان سایت download.ir خواهش میکنم اگه امکانش هست این مجموعه جدید را نیز تهیه و در اختیار مردم عزیز ایران قرار دهند.
      راستی چند نکته در مورد مجموعه The Ultimate Yogi:
      اولا این مجموعه نیز یک برنامه 108 روزه داره که پوستر تقویم روزهای مختلف آنرا می تونید با جستجوی عبارت The Ultimate Yogi Calendar دانلود کنید و باید از روی برنامه قسمتهای مختلف را انجام بدید.
      ثانیا یک دیسک معرفی نیز در مجموعه اصلی ارائه میشود که در سایت جامع download.ir در یک مطلب جداگانه تحت عنوان yoga foundations می تونید دانلودش کنید. این دیسک به عنوان آموزش دقیق تر حرکات یوگا ارائه شده است و بهتر است ابتدا آموزش را مشاهده کنید و بعد مجموعه را آغاز کنید.
      بازم تشکر می کنم از سایت بی نظیرتون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *