دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی TRX FORCE Training

فیلم آموزشی TRX FORCE Training ، آموزش افزایش سریع قدرت جسمانی می باشد که توسط شرکت Trxtraining تهیه و منتشر شده است تا در اختیار علاقمندان قرار بگیرد . در طی ویدئو های آموزشی این دوره ، Randy Hetrick و Fraser Quelch که مدرس آمادگی جسمانی و کارشناس حرکات ورزشی نیروی دریایی می باشند تلاش می نمایند تا شما را با ابزار های کششی که توسط شرکت TRX ساخته شده آشنا کنند و نحوه استفاده از آن را بطور کامل آموزش خواهند داد . طناب ها و ابزار های کششی جزو مهم ترین وسایل ورزشی مورد استفاده ی ورزشکاران می باشد که با آن ها می توانیم بسیاری از حرکت ها را انجام دهیم و به افزایش آمادگی جسمانی خود کمک کنیم . آنها با تجربه ی چندین ساله ی خود در این زمینه سعی دارند تا با آموزش این حرکات قدرت و تمرکز شما را بالا ببرند و ذهنتان را نیز به همراه جسمتان ورزش دهید تا با آمادگی جسمانی و روحی کامل به زندگی خود ادامه دهید . در فیلم آموزشی TRX FORCE Training یکی از مدرسین تمام حرکات را به صورت کامل و صحیح برای شما انجام می دهد و مدرس دیگر بصورت تئوری توضیحات کامل را می دهد . شما می توانید با تهیه یک طناب کشی تمام حرکات را خودتان انجام دهید . همواره ورزش های این چنینی می تواند در تناسب اندام و لاغری به افراد کمک شایانی نماید تا بدون انجام اعمال جراحی سنگین و خطرناک به اندام مورد دلخواه برسند تا بتوانند از داشتن بدنی سالم و اندامی زیبا لذت ببرند .

TRX.Force.Training.www.Download.ir

مشخصات دیگر فیلم آموزشی TRX FORCE Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Trxtraining

– مدرسین : Randy Hetrick – Fraser Quelch

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 20 دقیقه

– پروژه تمرینی : ندارد

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 384 * 672

– فرمت فایل : AVI

  • 12 replies
    1. حسین says:

      سلام یه سوال الان هم تو این صفحه این آموزش رو گذاشتید هم تو صفحه https://download.ir/trx-force-training/
      کدومش کاملتره
      به لحاظ حجمی فرق می کنن (کیفیتش فرق داره یا کاملتر شده؟)

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        خواهش می کنم دوست عزیز
        متاسفانه برای موارد آموزشی زیرنویس فارسی معمولا نیست ولی اگر باشه حتما قرار خواهیم داد .

        پاسخ دادن
    2. کریمی says:

      با سلام
      من فیلم های تمرینات trx را دانلود کردم ولی رمز میخاد
      با روز دانلودها هم باز نمیشه
      لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        خواهش میکنم ، خوشحالیم مورد رضایت شما قرار گرفت . اگه فیلم آموزشی خاصی مدنظرتون باشه میتونید با رفتن به صفحه درخواستی های فیلم در انجمن دانلود فارسی عنوان انگلیسیش و یا سایت مرجعش رو برای ما ارسال کنید تا بررسی کنیم و در امکان برای شما قرار بدیم .
        باتشکر

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *