دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Tutsplus Blending Techniques in Sketchbook Pro 8

اسکتچ بوک از ابزارهای بسیار زیادی برای طراحی های نقاشی برخوردار می باشد به گونه ای که کاربر با استفاده از آن ها می تواند اثر فوق العاده ای را ایجاد کند . نرم افزار Sketchbook Pro 8 ابزاری است قوی از شرکت Autodesk که کاربران در این نرم افزار می توانند به طراحی نقاشی های مختلف با موضوعات متنوع بپردازند . برنامه طراحی و نقاشی بصری می تواند کامپیوتر شما را به یک ابزار کامل برای هنرمندان حرفه ای ، تصویرگران و طراحان تبدیل کند . ابزارهای انیمیشن flipbook شما را قادر به ایجاد flipbooks با قطعنامه های استاندارد فیلم ، کنترل استفاده جدول زمانی و گروه های نمایش قاب با پوسته های مختلف قرار می گیرد . نرم افزار اسکتچ بوک به گونه ای طراحی شده است که امکان طراحی با استفاده از قلم دیجیتالی را نیز فراهم نموده است.

از ویژگی های این برنامه می توان به کتابخانه جامع قلم مو با بیش از 100 طرح از پیش تنظیم شده و قابل سفارشی سازی، لایه های چندگانه قابل کنترل، امکان ایجاد بوم های بزرگ، قابلیت حاشیه نویسی بر روی طرح به منظور یادآوری نکات در ادامه طراحی، رسم خطوط کامل، دسترسی به بیش از 100 مداد پاسخگو دیجیتال ، قلم ، نشانگر  Copic، رنگ ، براش و airbrushes با اندازه قابل تنظیم و کدورت، کشیدن و رها کردن تصاویر و یا وارد کردن به طور مستقیم به لایه ها و اضافه کردن نظرات خود در بالا، در دسترس بودن تنظیم کدورت ، اندازه ، بافت, پشتیبانی از بامبو Wacom ، Intuos و محصولات Cintq، ابزارهای حرفه ای رسم خطوط، سایه زنی، طراحی های اولیه، Brush های پیشرفته با کیفیت های بالا، قابلیت حاشیه نویسی بر روی طرح و چندین ویژگی برتر دیگر اشاره کرد . فیلم آموزشی Tutsplus Blending Techniques in Sketchbook Pro 8 توسط یکی از بهترین اساتید بنام Robert Marzullo طراحی شده و کمپانی Tutsplus این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش تکنیک های ترکیب در اسکتچ بوک لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Tutsplus Blending Techniques in Sketchbook Pro 8 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Tutsplus

– مدرس : Robert Marzullo

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 20 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Tutsplus Blending Techniques in Sketchbook Pro 8 :

– شامل ابزار های باکیفیت حرفه ای

– افزایش کیفیت تصویر

– یک طراحی طبیعی تجربه خواهد شد نه یک طراحی دیجیتالی

– قابلیت حاشیه نویسی بر روی طرح به منظور یادآوری نکات در ادامه طراحی

– سازگاری با برنامه فتوشاپ

– امکان طراحی با استفاده از قلم دیجیتالی

– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Tutsplus Blending Techniques in Sketchbook Pro 8

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *