دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy OS X El Capitan Tips And Tricks

در این دوره شما نکات و ترفند هایی در رابطه با مک را آموزش خواهید دید تا این که بتوانید به یک کاربری تبدیل شوید که بتوانید بهتر و بهینه تر از سیستم عامل Mac OS X El Capitan استفاده کرده و نکات مفیدی را برای شخصی سازی هر چه بهتر سیستم عامل خود پیدا کنید و آموزش ببینید که چگونه با صحبت فرمان های صوتی به مک داده و نکاتی را در رابطه با مدیریت و امن کردن فایل ها آموزش ببینید . سیستم عامل مک او اس به گونه ای زیبا طراحی شده و برای استفاده ساده و راحت ساخته شده است اما ویژگی های پنهانی دارد که ممکن است افرادی که به طور حرفه ای و تخصصی با این سیستم عامل کار می کنند از وجود آن ها خبر نداشته باشند. با یادگیری این ویژگی ها در دوره آموزشی Mac OS X El Capitan Tips And Tricks شما می توانید راه های میانبر را یاد بگیرید و سرعت عمل خود را افزایش دهید . امروز بیش از هر زمانی , مردم تمایل بیشتری برای استفاده از کامپیوترهای Mac دارند و همین مسئله باعث شده است تا هر سال کمپانی سازنده نسخه جدیدتر و کاملتری را برای طرفداران خود منتشر کند .

OS X El Capitan بر اساس ویژگی های پیشگامانه و رابط کاربری زیبای نسخه قبلی با نام OS X Yosemite طراحی شده است , کسب تجربه و بهبود عملکرد تنها بخشی از راه طولانی میان دو تفاوت بزرگ را نمایان می کند . مک‌ او اس ایکس ال کاپیتان راه ساده تر و هوشمندانه تری برای انجام کارهایی مانند اجرای چندین برنامه به طور همزمان , جستجوی اطلاعات , نگه داشتن برگه های وب سایت های مورد علاقه , چک کردن ایمیل , یادداشت برداری و بسیاری کار دیگر که هر روز با مک خود انجام می دهید را پیش رویتان قرار خواهد داد . فیلم آموزشی Udemy OS X El Capitan Tips And Tricks توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Christian Figueroa طراحی شده و همکنون کمپانی Udemy این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش نکته ها و ترفندهای مک‌ او اس ایکس ال کاپیتان لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Udemy OS X El Capitan Tips And Tricks :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Christian Figueroa

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Udemy OS X El Capitan Tips And Tricks :

– سیستم مورد نیاز

– مانیتور

– مک بوک ایر

– مک بوک

– مک مینی

– مک بوک پرو

– مک پرو

– برای نصب OS X

– ویژگی های جدید

– کنترل کردن ماموریت

– مخفی کردن نوار منو

– تقسیم مشخصات

– کلیک کردن و کشیدن دکمه

– میانبرهای صفحه کلید برای ویژه PDF

– ایمیل

– نقشه ها

– یادداشت

– امکانات

– برنامه های بسیار جذاب ساخته شده است در در OS X

– مرکز اطلاع رسانی

– فعال کردن حرکت کشیدن سه انگشت در OS X

– حذف فایل های در OS X

– ابزار دیسک جدید

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Udemy OS X El Capitan Tips And Tricks

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *