دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy Unity3D Creating A Crossy Road Video Game

امروزه گرافیک در بازی های روز دنیا حرف اول را می زند و چیزی بهتر از یک موتور قدرتمند گرافیکی نمی تواند این کار را انجام دهد . با استفاده از موتور Unity3D قادر خواهید بود بازی های خود را با فرمت های خروجی مختلف برای استفاده در کامپیوتر و سایر کنسول های بازی استفاده کنید . پشتیبانی این موتور از زبان های برنامه نویسی C++ و Java Script باعث ساده تر شدن رابطه کاربری شده است . یونیتی یک موتور بازی ساز چند پلتفرمه است، یعنی می‌تواند برای بسیاری از پلتفرم‌های موجود بازی را ایجاد کند. نرم افزار Unity یک پلتفرم توسعه ی قدرتمند و انعطاف پذیر می باشد که برای ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی از آن استفاده شده و تجربه ی منحصر به فردی را برای کاربر به وجود می آورد .

تقریباً می‌توان گفت که یونیتی برای تمامی پلتفرم‌های موجود خروجی بازی تولید می‌کند، که از لحاظ تجاری بسیار مهم است به خصوص اجرای بازی بر روی وب و به صورت شبکه که باعث جذب کاربران بسیار می‌شود، تعدادی از بازی‌های موجود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک توسط موتور بازی ساز یونیتی ایجاد شده است . یونیتی یک اکوسیستم کامل برای کسانی می باشد که می خواهند در صنعت بازی سازی کسب و کار ایجاد کرده و با ارائه یک عنوان زیبا بتوانند به دنیای امروزی قدم گذارند . فیلم آموزشی Udemy Unity3D Creating A Crossy Road Video Game توسط یکی از محبوب ترین مدرسین بنام School of Game Design طراحی شده و همکنون کمپانی Udemy این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش ساخت بازی عبور از جاده با یونیتی سه بعدی لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Udemy Unity3D Creating A Crossy Road Video Game : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Udemy – مدرس : School of Game Design – پروژه تمرینی : دارد – مدت زمان آموزش : 8 ساعت – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد   سرفصل های فیلم آموزشی Udemy Unity3D Creating A Crossy Road Video Game : – معرفی / راه اندازی – راه اندازی بازیکن – راه اندازی برای اشیاء بازی | دوربین | کنترل – سیستم رابط کاربری گرافیکی – تنظیم صدا – بخش جایزه | مبانی MagicaVoxel    

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Udemy Unity3D Creating A Crossy Road Video Game

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *